-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Date: Wed, 6 Jun 2012 22:13:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <jqodkp$1so$1@inews.gazeta.pl>
References: <jqdbjf$ron$1@node2.news.atman.pl><jqdc5m$cet$2@inews.gazeta.pl><f7c2800f
-70e1-4a5e-8c85-933efc8a6177@l17g2000vbj.googlegroups.com><4fca4e97$0$267
05$65785112@news.neostrada.pl><91cb02cf-ae9f-4cf9-b984-881c5736c207@cu1g2
000vbb.googlegroups.com><jqgjmm$qta$1@inews.gazeta.pl>
<jqglcm$9fc$209@usenet.news.interia.pl> <jqgr6n$g23$1@inews.gazeta.pl>
<jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl>
<4fcf1c80$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178.181.105.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1339013594 1944 178.181.105.50 (6 Jun 2012 20:13:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 20:13:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: l99ukasz
x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453784
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl...
> A te pierścienie co wyciągasz to są o połowę cieńsze czy raptem przerwa na
> zamku z 0,25 zrobiła się 0,45?. Jak się lubisz bawić nie tylko
> teoretycznie to
> złóż silnik bez pierścieni. Też zapali i będzie pracował. No może do
> odpalenia
> będzie potrzebował dwa razy większych obrotów.
Zdarzają się pierścienie z luzem o wiele większym niż 0,45. Widuję czasem i
ponad 1,5 mm. Zakładając, że pierścień zużywa się po obwodzie równowmiernie
to wzrost obwodu o 1,2mm dał by wzrost średnicy cylindra 0,38mm, lub o tyle
samo zmniejszenie grubości. Widząc nieznaczne zużycie gładzi, mniejsze niż
np. dopuszczalne 0,1 mm średnicy to wychodzi, że o więcej niż 0,14 spadnie
grubość pierścienia. To nie jest mało. Bywają pierścienie zgarniające prawie
pozbawione ostrzy zdejmujących nadmiar oleju, luz na zamku jest wtedy
zdecydowanie większy.
Zakładając docieranie jako pewien rodzaj zużywania nadal pozostaje przy tym,
że to pierścień bardziej dociera się w początkowej fazie pracy do cylindra
niż odwrotnie.
To, że sprężanie bez pierścieni jakieś jest to ja wiem. Co d. prędkości
obrotwej potrzebnej do odpalenia silnika to nie wiem jaka bo nie znam luzów,
wpływu uszczelniającego oleju na ścianach i wymaganego ciśnienia do zapłonu
paliwa wtryśniętego do cylindra.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11