eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieniRe: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Data: 2012-06-03 14:30:55
    Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-06-03 10:38, nazgul pisze:
    > W dniu 2012-06-03 10:31, Albercik pisze:
    >> W dniu 03.06.2012 00:04, megrims pisze:
    >>
    >>>
    >>> A ile kosztowała taka naprawa?
    >>> Czy to się jeszcze opłaca?
    >>> Nie lepiej kupić inną motorynę i przełożyć?
    >>
    >> a skąd masz pewność że kupisz coś w lepszym stanie niż to co właśnie
    >> wywalasz ze swojego?
    >> Koszt naprawy będzie większy niż zakup częśći czy całości urzywanego
    >> silnika, ale po przeprowadzeniu naprawy wiesz co masz, a jak nie
    >> skąpiłeś w trakcie naprawy to masz praktycznie nowy silnik.
    >
    > a jak skąpiłeś to ci dymi na czarno ;-)
    > IMO szansa na kupienie zarżniętego silnika jest nikła.
    > handlarze dają gwarancje rozruchową (najwyżej wtopisz na kosztach
    > przekładki)

    N-lat temu (około 2003 roku) szwagierce upierdolił się korbowód
    w Pasku 1.8T i wyszedł bokiem. Jak na tamte czasy motoryna na
    szrocie Krotoski-Cichy w Wysogotowie kosztowała około 3.000,00.
    Przekładka z nowymi płynami i paskiem rozrządu ca 1.000,00
    Auto miało 70.000 przejechane, ale po gwarancji było.
    Dzisiaj ma 300.000 i jeździ nadal.

    Za naprawę na nowych częściach wołano jakąś 5-cyfrową kwotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: