eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieniRe: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Data: 2012-06-03 23:28:20
    Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:91cb02cf-ae9f-4cf9-b984-881c5736c207@cu1g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > On 2 Cze, 19:34, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    > > Z jednym ale, należy honować tuleje cylindrowe, nie prawdaż?
    >
    > >Wg mnie i nie tylko mnie niekoniecznie. Trzeba cylinder porzadnie
    > >pomierzyc, sprawdzic czy nie ma owalizacji na tulejach
    >
    > W nowym silniku cylinder jest prawie idealny a jednak honowany...
    > Cylinder porządnie pomierzony a pierścienie są jakie są i często
    > niekoniecznie idealnie okrągłe. W nowym silniku to właśnie kiepskiego
    > kształtu pierścień dociera się do prawie idealnego cylindra.
    > Taka naprawa bez szlifu czy honowania to loteria.
    >
    Honowanie nie służy poprawieniu kształtu. Można cylinder wyszlifować na
    lustro. A potem żeby było dobrze i tak go by porysowali osełkami. Nowe
    pierścienie zawsze są idealnie okrągłe. Skąd Ty takie bzdurne informacje
    bierzesz?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: