eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieniRe: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Data: 2012-06-02 20:28:52
    Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-06-02 20:22, kapec wrote:
    > On 2 Cze, 19:34, "Nex@pl"<"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    >> Z jednym ale, należy honować tuleje cylindrowe, nie prawdaż?
    >
    > Wg mnie i nie tylko mnie niekoniecznie. Trzeba cylinder porzadnie
    > pomierzyc, sprawdzic czy nie ma owalizacji na tulejach. Tego nie zrobi
    > byle mechanik bo trzeba miec odpowiednie narzedzia. Jezeli cylinder
    > nie ma rys, nie ma owalizacji i miesci sie w tolerancjach podanych
    > przez producenta nie trzeba honowac a tym bardziej szlifowac.
    > Sam jezdze takim wozem. Wymienialem pierscienie 3 lata temu, do dzis
    > zadnych oznak zuzycia.
    > Wracajac do watku. Jak dymi na czarno to ma zbyt bogata mieszanke.
    > Przyczyn moze byc sporo. Turbina sie konczy (o ile ma turbine), za
    > duza dawka paliwa, zle ustawiony kat wtrysku, lejace wtryskiwacze.

    W poniedzialek pogadam z mechanikiem dlaczego nie zasugerowal mi
    zrobienia szlifu cylindrow.
    Co do zlokalizowania przyczyny kopcenia poza cylindrami/pierscieniami,
    w jaki sposob mozna zrobic to szybko i tanio? Diagnostyka komputerowa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: