-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!cu1g2000vbb
.googlegroups.com!not-for-mail
From: kapec <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Date: Sat, 2 Jun 2012 11:22:15 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 13
Message-ID: <9...@c...googlegroups.com>
References: <jqdbjf$ron$1@node2.news.atman.pl> <jqdc5m$cet$2@inews.gazeta.pl>
<f...@l...googlegroups.com>
<4fca4e97$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.88.40.169
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1338661442 3321 127.0.0.1 (2 Jun 2012 18:24:02 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2012 18:24:02 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: cu1g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=78.88.40.169;
posting-account=wzJ8ngoAAADb-n04qsTDERNoYkQXwmbI
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
Version/10.00,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453120
[ ukryj nagłówki ]On 2 Cze, 19:34, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
> Z jednym ale, należy honować tuleje cylindrowe, nie prawdaż?
Wg mnie i nie tylko mnie niekoniecznie. Trzeba cylinder porzadnie
pomierzyc, sprawdzic czy nie ma owalizacji na tulejach. Tego nie zrobi
byle mechanik bo trzeba miec odpowiednie narzedzia. Jezeli cylinder
nie ma rys, nie ma owalizacji i miesci sie w tolerancjach podanych
przez producenta nie trzeba honowac a tym bardziej szlifowac.
Sam jezdze takim wozem. Wymienialem pierscienie 3 lata temu, do dzis
zadnych oznak zuzycia.
Wracajac do watku. Jak dymi na czarno to ma zbyt bogata mieszanke.
Przyczyn moze byc sporo. Turbina sie konczy (o ile ma turbine), za
duza dawka paliwa, zle ustawiony kat wtrysku, lejace wtryskiwacze.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.12 20:28 atm
- 02.06.12 20:52 kapec
- 02.06.12 21:02 marcin
- 02.06.12 21:27 Albercik
- 02.06.12 22:07 Nex@pl
- 03.06.12 00:04 megrims
- 03.06.12 10:31 Albercik
- 03.06.12 10:34 Albercik
- 03.06.12 10:38 nazgul
- 03.06.12 10:40 nazgul
- 03.06.12 11:40 Maciek
- 03.06.12 11:46 atm
- 03.06.12 12:37 nazgul
- 03.06.12 14:30 megrims
- 03.06.12 17:28 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=