eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel, co mogło nawalić?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 81

  • 51. Data: 2014-01-11 23:00:46
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    >> Nieprawda.
    >> 10-15%
    >
    > Ahh ten marketing gazowników. Jeździłem z adaptacją, silnik dostawał
    > tyle ile musiał w każdym momencie. Średnie spalanie (z kilkudziesięciu
    > tysięcy kilometrów ) dla: PB 7,64, LPG = 9,33. A więc 22% więcej LPG niż
    > Pb w tym konkretnym wypadku KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM z tym samym
    > kierowcą i po tych samych drogach.
    >
    Ciezko bedzie mi sprawdzic, bo kupiłem i od razu zagazowałem.
    Ostatnio jechałem na narty naszymi polskimi drogami, 4 osoby + cały sprzet
    narciarski - spalanie wychodziło mi 8,4 l LPG.
    Czyli PB musiałoby wyjśc 7l.
    W multipli? No moze...

    Ale w samych gorach... masakra... ten silnik jest zdecydowanie słaby do
    jazdy w górach :)


  • 52. Data: 2014-01-11 23:00:48
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Poważnie ?
    > Ja odpisałem na tekst "on tak właśnie robi" po stwierdzeniu
    > że powinien zatankować 30 razy. Dla przypomnienia zatankował
    > dwa razy a nie trzydzieści.

    Sorry, skupiłem się na metodologii pojedynczego obliczenia a nie na ilości
    powtórzeń.

    IMO 30 to bardzo duzo, juz po 5-6 wynik sie w miare usredni.


  • 53. Data: 2014-01-12 14:59:16
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-11 20:48, anacron pisze:
    > W dniu 10.01.2014 21:39, Budzik pisze:
    >> Nieprawda.
    >> 10-15%
    >
    > Ahh ten marketing gazowników. Jeździłem z adaptacją, silnik dostawał
    > tyle ile musiał w każdym momencie. Średnie spalanie (z kilkudziesięciu
    > tysięcy kilometrów ) dla: PB 7,64, LPG = 9,33. A więc 22% więcej LPG niż
    > Pb w tym konkretnym wypadku KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM z tym samym
    > kierowcą i po tych samych drogach.
    >
    Jaki miałeś sterownik?
    Adaptacje to sobie można w buty wsadzić.
    Widziała ta twoja instalacja sondę AFR?
    Ktoś Ci to zestroił tak żeby skład mieszanki się zgadzał w całym
    zakresie łącznie z WOT i Open Loop gdzie sonda lambda sobie smacznie śpi?

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 54. Data: 2014-01-12 18:38:10
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-10 19:41, Trybun wrote:
    > W dniu 2014-01-10 18:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >> W dniu 10.01.2014 o 12:31 Trybun <Y...@y...com> pisze:
    >>
    >>> Pierwsze nawet mimo tego że trochę jeździłem z przyczepą, na
    >>> przyczepce co prawda tylko łódź, ale zawsze i to jest jakieś
    >>> obciążanie, spalanie wyniosło 5,5 litra.
    >>
    >> Coś ci się pozajączkowało - chyba, że łódź miała podniesione żagle i
    >> jechałeś z wiatrem
    >
    > To raczej Twoja nadinterpretacja - nie pisałem o żaglówce, a zwykłej
    > łodzi do uprawiania wędkarstwa.
    >
    >>
    >>
    >> a spalanie prawie
    >>> się zbliżyło do poziomu spalania gazu w 2litrowej Vectrze. W której
    >>> często ruszam z piskiem opon, a obroty nierzadko osiągają 5000.
    >>
    >> Mi kiedyś taka Vectra paliła 12-15 gazu w kapeluszniczej jeździe
    >> miejskiej.
    >>
    >>
    >> TG
    >
    > Ale to może świadczyć tylko o tym że coś miałeś niesprawne.

    To raczej norma w 2l silniku i w miescie. Okolo 10-11 to Pb spali w
    miescie. Jak ktos twierdzi inaczej to raczej bajki opowiada.

    --
    mk4


  • 55. Data: 2014-01-13 08:56:05
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-01-11 12:48, *Adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Do pełna - to znaczy nie do odbicia pistoletu. ON pieni się i powoduje
    > zbyt wczesne odbicie pistoletu. Powoli można dolać jeszcze sporo.

    Zależy w jakim samochodzie.
    W Vectrze dawało się nalać kilka litrów, teraz nie udaje mi się dolać
    więcej jak 1.5 litra (zwykle około 0.5) i widać ON we wlewie.
    >
    > Do pełna - to znaczy "pod korek" - do widoczności paliwa w rurze.

    To najlepsza metoda.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 56. Data: 2014-01-13 09:32:34
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-10 18:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    >
    > Mi kiedyś taka Vectra paliła 12-15 gazu w kapeluszniczej jeździe miejskiej.
    >
    O, i to są prawdziwe dane. Miałem avensis 2.0 z gazem.

    --
    pozdro


  • 57. Data: 2014-01-13 11:10:53
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.01.2014 14:59, Lewis pisze:
    > Jaki miałeś sterownik?

    STAG300 Premium

    > Adaptacje to sobie można w buty wsadzić.

    Bez niej co chwilę miałem check engine, z nią nigdy się nie zaświecił.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 58. Data: 2014-01-13 17:33:56
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-13 11:10, anacron pisze:
    > W dniu 12.01.2014 14:59, Lewis pisze:
    >> Jaki miałeś sterownik?
    >
    > STAG300 Premium
    >
    >> Adaptacje to sobie można w buty wsadzić.
    >
    > Bez niej co chwilę miałem check engine, z nią nigdy się nie zaświecił.
    >
    I ta osławiona autoodaptacja to OBD premium? Hahaha, no grunt że
    właściciel zadowolony. :)

    Wyłącz ten niedorobiony półprodukt premium, wsadź sondę AFR zatankuj 1/2
    zbiornika zbierz mapę benzynową a gazową ustaw pod AFR, do tego ustaw
    korekty ciśnieniowe i po obrotach żeby przy zamknięciu przepustnicy
    zanim nastąpi cut off wtrysków nie zalewał go paliwem.


    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 59. Data: 2014-01-14 00:16:42
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.01.2014 17:33, Lewis pisze:

    > I ta osławiona autoodaptacja to OBD premium? Hahaha, no grunt że
    > właściciel zadowolony. :)

    Grunt że zrobiło to dużo kilometrów i silnik działał OK, mimo, że
    konkurencja coś o lubryfikacji pieprzyła i wróżyli, że po 10 kkm będą
    problemy.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 60. Data: 2014-01-14 08:52:35
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-14 00:16, anacron pisze:
    > W dniu 13.01.2014 17:33, Lewis pisze:
    >
    >> I ta osławiona autoodaptacja to OBD premium? Hahaha, no grunt że
    >> właściciel zadowolony. :)
    >
    > Grunt że zrobiło to dużo kilometrów i silnik działał OK, mimo, że
    > konkurencja coś o lubryfikacji pieprzyła i wróżyli, że po 10 kkm będą
    > problemy.
    >
    Szkoda tylko że bezpotrzebnie palił tyle gazu.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: