-
41. Data: 2014-01-11 11:00:40
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...
> Metoda pomiaru do du.. (od odbicia pistoletu, do kontrolki rezerwy).
> Tankuszesz do pelna. Spisujesz licznik. Przy kolejnym tankowaniu
> ponownie i tak w kolko Macieju. Po okolo 30 tankowaniach masz juz
> usrednione spalanie :-)
Ale przecież on tak własnie robi...
Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...
-
42. Data: 2014-01-11 12:00:49
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> spalanie prawie się zbliżyło do poziomu spalania gazu w 2litrowej
>>>> Vectrze.
>>>
>>> Poprawnie ustawione LPG pali 20-30% więcej LPG niż Pb (jeździłem z
>>> autoadaptacją). Albo masz skręcony na maksimum LGP czym mordujesz
>>> silnik, ale Ci się cyferki pomyliły, bo 5,5 Pb 2.0 w Vectrze to nie
>>> pali.
>>
>> Nieprawda.
>> 10-15%
>
> Przeliczałeś z wzorów które Ci podawałem, czy tak Ci się wydaje?
Tak wyczytałem na wszelkich możliwych stronach zajmujacych sie gazem LPG +
tak mi podawali gazownicy z ktorymi ostatnio miałem stycznośc.
Ale być może coś mnie ominęło bo nie wiem o jakich wzorach mówisz :)
-
43. Data: 2014-01-11 12:03:21
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA2B2718C0DC08budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>>> spalanie prawie się zbliżyło do poziomu spalania gazu w 2litrowej
>>>>> Vectrze.
>>>>
>>>> Poprawnie ustawione LPG pali 20-30% więcej LPG niż Pb (jeździłem z
>>>> autoadaptacją). Albo masz skręcony na maksimum LGP czym mordujesz
>>>> silnik, ale Ci się cyferki pomyliły, bo 5,5 Pb 2.0 w Vectrze to nie
>>>> pali.
>>>
>>> Nieprawda.
>>> 10-15%
>>
>> Przeliczałeś z wzorów które Ci podawałem, czy tak Ci się wydaje?
>
> Tak wyczytałem na wszelkich możliwych stronach zajmujacych sie gazem LPG +
> tak mi podawali gazownicy z ktorymi ostatnio miałem stycznośc.
>
> Ale być może coś mnie ominęło bo nie wiem o jakich wzorach mówisz :)
Jasne i pewnie liczysz, że jeszcze raz wrzucę linki?
Chodzi o wątek w którym pytałeś o gaz.
-
44. Data: 2014-01-11 12:48:40
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2014-01-11 11:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...
>
>> Metoda pomiaru do du.. (od odbicia pistoletu, do kontrolki rezerwy).
>> Tankuszesz do pelna. Spisujesz licznik. Przy kolejnym tankowaniu
>> ponownie i tak w kolko Macieju. Po okolo 30 tankowaniach masz juz
>> usrednione spalanie :-)
>
> Ale przecież on tak własnie robi...
> Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...
>
Do pełna - to znaczy nie do odbicia pistoletu. ON pieni się i powoduje
zbyt wczesne odbicie pistoletu. Powoli można dolać jeszcze sporo.
Do pełna - to znaczy "pod korek" - do widoczności paliwa w rurze. Ale
też trzeba uważać, czy otwór odpowietrzający nie jest za nisko - we
współczesnych samochodach można się spodziewać różnych dziwnych
"wynalazków".
--
Pozdrawiam.
Adam
-
45. Data: 2014-01-11 12:53:37
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-01-11 11:00, Użytkownik Budzik napisał:
>> Metoda pomiaru do du.. (od odbicia pistoletu, do kontrolki rezerwy).
>> Tankuszesz do pelna. Spisujesz licznik. Przy kolejnym tankowaniu
>> ponownie i tak w kolko Macieju. Po okolo 30 tankowaniach masz juz
>> usrednione spalanie :-)
>
> Ale przecież on tak własnie robi...
> Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...
Matematyki, jemy raka średnia wyszła po dwu tankowaniach
a nie po 30.
Pozdrawiam
-
46. Data: 2014-01-11 14:35:21
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
> Matematyki,
możliwe.
> jemy raka
heee?
smacznego...?
> średnia wyszła po dwu tankowaniach
> a nie po 30.
No i? Od początku pisałem, ze próbka troche mała...
-
47. Data: 2014-01-11 14:35:21
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> Nieprawda.
>>>> 10-15%
>>>
>>> Przeliczałeś z wzorów które Ci podawałem, czy tak Ci się wydaje?
>>
>> Tak wyczytałem na wszelkich możliwych stronach zajmujacych sie gazem
>> LPG + tak mi podawali gazownicy z ktorymi ostatnio miałem stycznośc.
>>
>> Ale być może coś mnie ominęło bo nie wiem o jakich wzorach mówisz :)
>
> Jasne i pewnie liczysz, że jeszcze raz wrzucę linki?
> Chodzi o wątek w którym pytałeś o gaz.
>
Spoko, poszukam.
Dzięki.
-
48. Data: 2014-01-11 20:43:12
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 10.01.2014 21:05, Trybun pisze:
> W dniu 2014-01-10 20:28, anacron pisze:
>> W dniu 10.01.2014 12:31, Trybun pisze:
>>> absolutny szok - silnik zżarł 7.1 litra na 100 ON ... silnik 1.5
>>> litra CRDI
>> 1,4 CRDI w 2 godziny i 23 min (Warszawa - Kalisz) zżarł 7,6/100 ON.
>> Żaden wyczyn. Zacznij prowadzić motostat, mi z kilkudziesięciu tysięcy
>> kilometrów spalanie obecnie wynosi 5.46.
> A co to jest ten "motostat"?
motostat.pl (jest apka na androida)
>> A kto Ci powiedział, że nowoczesny diesle są niskoobrotowe? ...
> No, ogólnie uważa się że wolniejsze obroty, szybsze przełączanie biegów
> itd.= mniejsze spalanie..
Mniejsze obroty to dłuższy czas przyspieszania z obciążonym w pełni
silnikiem także. Trzeba znaleźć słoty środek.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
49. Data: 2014-01-11 20:45:37
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-01-11 14:35, Użytkownik Budzik napisał:
>> Matematyki,
>
> możliwe.
>
>> jemy raka
>
> heee?
> smacznego...?
"jemu taka"
>> średnia wyszła po dwu tankowaniach
>> a nie po 30.
>
> No i? Od początku pisałem, ze próbka troche mała...
>
Poważnie ?
Ja odpisałem na tekst "on tak właśnie robi" po stwierdzeniu
że powinien zatankować 30 razy. Dla przypomnienia zatankował
dwa razy a nie trzydzieści.
Pozdrawiam
-
50. Data: 2014-01-11 20:48:48
Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 10.01.2014 21:39, Budzik pisze:
> Nieprawda.
> 10-15%
Ahh ten marketing gazowników. Jeździłem z adaptacją, silnik dostawał
tyle ile musiał w każdym momencie. Średnie spalanie (z kilkudziesięciu
tysięcy kilometrów ) dla: PB 7,64, LPG = 9,33. A więc 22% więcej LPG niż
Pb w tym konkretnym wypadku KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM z tym samym
kierowcą i po tych samych drogach.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza