-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: anacron <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel, co mogło nawalić?
Date: Fri, 10 Jan 2014 20:28:24 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 27
Message-ID: <laphkl$4ar$1@news.task.gda.pl>
References: <laolmg$e2g$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-114-25.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1389382101 4443 37.109.114.25 (10 Jan 2014 19:28:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Jan 2014 19:28:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <laolmg$e2g$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518695
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.01.2014 12:31, Trybun pisze:
> absolutny szok - silnik zżarł 7.1 litra na 100 ON ... silnik 1.5 litra CRDI
1,4 CRDI w 2 godziny i 23 min (Warszawa - Kalisz) zżarł 7,6/100 ON.
Żaden wyczyn. Zacznij prowadzić motostat, mi z kilkudziesięciu tysięcy
kilometrów spalanie obecnie wynosi 5.46.
> na obrotomierzu sporadycznie przekraczane 3000 obrotów
A kto Ci powiedział, że nowoczesny diesle są niskoobrotowe? Mój pali
mniej jak go kręcę zgodnie z instrukcją 3 krpm to u mnie norma, 3,5-4
też się zdarza jak potrzeba. U Ciebie może to być błąd wynikający ze
zbyt wczesnego odbicia pistoletu za pierwszym razem i/lub późniejszego
odbicia za drugim.
> spalanie prawie się zbliżyło do poziomu spalania gazu w 2litrowej Vectrze.
Poprawnie ustawione LPG pali 20-30% więcej LPG niż Pb (jeździłem z
autoadaptacją). Albo masz skręcony na maksimum LGP czym mordujesz
silnik, ale Ci się cyferki pomyliły, bo 5,5 Pb 2.0 w Vectrze to nie pali.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.14 21:05 Trybun
- 10.01.14 21:08 Trybun
- 10.01.14 21:39 Budzik
- 10.01.14 21:39 Budzik
- 10.01.14 21:40 RadoslawF
- 10.01.14 21:47 Artur Maśląg
- 10.01.14 22:53 RadoslawF
- 10.01.14 19:22 Maseł
- 11.01.14 10:49 Cavallino
- 11.01.14 10:50 Cavallino
- 11.01.14 10:51 Cavallino
- 11.01.14 11:00 Budzik
- 11.01.14 12:00 Budzik
- 11.01.14 12:03 Cavallino
- 11.01.14 12:48 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=