  • Data: 2014-01-10 19:38:29
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 17:00, Budzik pisze:

    > Wystarczy ze jak ci odbijało to dolałes na maksa i weszło kilka litrów
    > wiecej.

    Tak, tak jakoś paskudnie się tankowało że nawet spora ilość paliwa się
    wylała na zewnątrz. Jakieś 2-3 setki. A więc może w tym leży przyczyna.

    > Do tego troche wieksze spalanie przez zimno i masz wynik.
    >
    > Sprawdz nastepne tankowanie i bedziesz miał wieksza próbkę.
    >
    > Jak ja jezdziłem yarisem 1,4TD czy Corsa 1,4TD (pomijam specyficzne
    > oznaczenia) to potrafiły spalic 4 l na setke ale i 8 tez sie zdarzało.
    > Ale fakt ze 7 to na pewno nie przy ostrożnej jezdzie.
    > Sprawdz przy nastepnym tankowaniu.

    W moim wypadku może trzeba też wziąć pod uwagę że auto jest bardzo
    ciężkie - bez paru "groszy" 1500 kg. A więc ten silniczek ma co ciągnąć.

    Tak, sprawdzę - dzięki a sugestię.