  • 21. Data: 2010-03-18 20:30:47
    Temat: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik m napisał:
    > Internet traci sie znacznie częściej, mimo, że dioda ADSL na routerze
    > świeci. Traci się zawsze gdy jest rozmowa przez telefon.
    > "Pomoc techniczna"? Strata czasu. Miglance techniczni, którzy byli na
    > miejscu stwierdzili, zę mam za daleko do centrali i tak się będzie dziać.
    > Wieczorem prędkość internetu maleje. Za duzo ludzi przy komputerach ?

    Ujmę to tak - sąsiedzi wracają do domów, otwierają swoje IPTV (TV przez
    internet) albo ciągną z internetu wielkie pliki i gwałtownie rośnie
    transmisja po kablu. Naraz na kilku sąsiednich parach rośnie ruch i
    zaczyna się jazda. To nawet nie muszą być Twoi sąsiedzi w bloku, tylko w
    kablu :-) Wzajemnie się zakłócają - tu cudów nie ma - kable mają swoje
    określone parametry i nie da się nimi puścić więcej, niż na to
    pozwalają. Jeżeli byłbyś sam ze swoją transmisją w wszyscy wokoło tylko
    dzwonili, to miałbyś dużą prędkość. Jak wzrosła popularność usług
    wymagających naprawdę dużych prędkości, to takie problemy będą coraz
    częstsze.
    Maciek

  • 22. Data: 2010-03-18 20:44:16
    Temat: Re: Dialog i tracone połšczenie (adsl) - trochę OT
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Irek N. napisał:
    > I tak ponad 20 minut :)
    > Nawet sterowniki karty sieciowej przeinstalowałem specjalnie dla Tej Pani.

    Twardy jesteś :-) Ja po kilku minutach rozmowy z konsultantem z TP
    uznałem, że nie będę siebie i jego męczył. Tobie kobieta po prostu
    odczytała kolejne punkty scenariusza prowadzenia rozmowy. Działała jak
    komputer - nie odfajkujesz wykonania punktu x, to nie przejdzie do
    punktu x+1. Dopiero na końcu miała polecenie przyjęcia zgłoszenia. Nie
    przejdziesz przez czyściec, to Ci nie wyśle montera. Nie wiem jak to
    wygląda w Dialogu ale pewnie jak wszędzie.
    Mi kiedyś pani z infolinii Amici (pralka) wmawiała, że mam filtr na dole
    po lewej stronie a nie prawej. Nawet prosiła, żebym podszedł do pralki
    ale ją zaskoczyłem swoim zacofaniem - nie posiadam bezprzewodowego a
    dzwoniłem ze stacjonarnego :-) Na szczęście reszta rozmowy doprowadziła
    do odkrycia funkcji resetu i mimo wszystko stała sie pomocna. Tylko
    scenariusz rozmowy ktoś jej powinien poprawić, bo miała niekatualny :-)
    Maciek

  • 23. Data: 2010-03-18 20:47:04
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jerry1111 napisał:

    > Cwiczyl, jest ;-)
    > Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.

    Znaczy co - TPSA przekazała Ci nagranie rozmowy? Dobrze to zrozumiałem?

  • 24. Data: 2010-03-18 21:21:35
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 18/03/2010 20:47, Maciek wrote:

    > Znaczy co - TPSA przekazała Ci nagranie rozmowy? Dobrze to zrozumiałem?

    Mi personalnie nie bylo to potrzebne. Rozmowa dotarla tam gdzie miala
    dotrzec i wszystko.

    --
    Jerry1111