  • 11. Data: 2010-03-17 21:25:11
    Temat: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 16/03/2010 23:46, Irek N. wrote:
    > * kombinuję czy jest możliwość poproszenia o tą rejestrację, ćwiczył
    > ktoś temat?

    Cwiczyl, jest ;-)
    Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.

    --
    Jerry1111

  • 12. Data: 2010-03-17 21:26:36
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 17/03/2010 11:33, Irek N. wrote:
    > Tak się teraz zastanawiam na chłodno, co by było gdybym powiedział
    > kobiecie z pomocy że mam komputer apple. Przy następnym zgłoszeniu tak
    > zrobie (albo się zdziwię jak formularz to przewiduje) :)

    Powiedz jej ze masz komputer Tektronix - nie sie sama domysla co tam
    siedzi ;-)

    --
    Jerry1111

  • 13. Data: 2010-03-18 07:41:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010 21:26:36 +0000, Jerry1111 wrote:

    >Powiedz jej ze masz komputer Tektronix - nie sie sama domysla co tam
    >siedzi ;-)

    "Prosze uruchomic menu start, a potem panel sterowania" :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-03-18 07:43:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010 12:33:55 +0100, Irek N. wrote:
    >Fajne natomiast jest to, że mają 12h na naprawę i widzę że dbają o to.

    Znaczy sie co - nie naprawia wczesniej niz przed uplywem 12h ? :-)

    Zadzwon w piatek po poludniu, zobaczymy co wtedy :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-03-18 09:38:42
    Temat: Re: Dialog i tracone połšczenie (adsl) - trochę OT
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Znaczy sie co - nie naprawia wczesniej niz przed uplywem 12h ? :-)
    >
    > Zadzwon w piatek po poludniu, zobaczymy co wtedy :-)

    A jasne że dzwoniłem, padło dokładnie w piątek, dwanaście godzin wypadło
    w sobotę o 10 rano, nie zdążyli, ale do południa miałem zrobione :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2010-03-18 09:49:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > "Prosze uruchomic menu start, a potem panel sterowania" :-)

    No i tutaj właśnie kłopot, o ile w mac-u mogę coś sprawdzić, o tyle w
    posiadanym Tek-u... kłopot. Skubanemu gniazdka nie pasują ;)
    O, frezarkę mam w sieci! (nawet robala kiedyś załapała) :)

    Wiecie że rozmowa jest właśnie taka:
    - Proszę zamknąć aplikację.
    - Dobrze.... jaką aplikację?
    - Na pulpicie ma pan aplikację, proszę ją zamknąć.
    - Ok, czy może mi Pani powiedzieć o jaką aplikację chodzi?
    - Czego Pan używa do internetu?
    - Do przeglądania? IE.
    - To proszę zamknąć.
    - Ależ wcale nie jest uruchomiony!

    I tak ponad 20 minut :)
    Nawet sterowniki karty sieciowej przeinstalowałem specjalnie dla Tej Pani.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2010-03-18 09:50:27
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Eeee tam ... efekt placebo w modemie? :-)

    Wiesz jak jest, przychodzisz do lekarza i nagle, jeszcze w poczekalni
    czujesz się lepiej :)
    Modem ma tak samo.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2010-03-18 10:00:31
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Na 100% nie otrzymasz nagrania.

    Też tak sądzę, nawet nie próbowałem jeszcze.
    Zresztą teraz patrzę na to inaczej, przerażenie niekompetencją C-C
    przerodziło się w podwaliny anegdoty ;)

    > Jeżeli będą się często powtarzały, to piszesz skargę na złe działanie usługi,
    podając na
    > dowód numery zgłoszeń i daty. Objawy i co dało działanie konsultanta.

    Sprawdziło się w internetowym dostępnie do konta bankowego, 2 lata
    przepychanki i w końcu poprawili jakość. Drugi raz już by mi się nie
    chciało, zmienił bym bank.

    > Pamiętaj, że reset u Ciebie jest też powiązany z
    > renegocjacją połączenia z urządzeniem zainstalowanym na centrali, więc
    > oprócz felernego kabla możesz mieć pecha i jesteś podłączony do
    > wadliwego modułu, portu, czy jak to się tam nazywa.

    Gość testujący linię trochę opowiedział jak to jest po drugiej stronie.
    Generalnie czekamy na kolejny pad, jeśli nastąpi to mnie poprzełączają
    (bez wchodzenia w szczegóły). Widać było że chce pomóc, kłopot w tym, że
    w zapisach (logach?) była odnotowana utrata połączenia, ale nie było
    powodu tej utraty.

    Miłego, Maćku.
    Irek.N.

  • 19. Data: 2010-03-18 10:02:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Cwiczyl, jest ;-)
    > Co prawda TPSA, ale te firmy wszystkie takie same.

    Szacun Jerry :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2010-03-18 12:15:19
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    > Stracił się ADSL (o czym lojalnie diodką informuje, nie pierwszy raz

    Na jak dugo ?
    U mnie podobny problem (z orange freedom 1Mb) jest notoryczny. ADSL traci
    się codziennie na kilka minut. Sam wraca po paru minutach lub po wyłączeniu
    i załączeniu routera.
    Internet traci sie znacznie częściej, mimo, że dioda ADSL na routerze
    świeci. Traci się zawsze gdy jest rozmowa przez telefon.
    "Pomoc techniczna"? Strata czasu. Miglance techniczni, którzy byli na
    miejscu stwierdzili, zę mam za daleko do centrali i tak się będzie dziać.
    Wieczorem prędkość internetu maleje. Za duzo ludzi przy komputerach ?