    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dennis Ritchie nie ?yje
    Date: Thu, 13 Oct 2011 16:19:09 -0500

    On Thu, 13 Oct 2011 13:20:20 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Bo nikt inny nie wymyśliłby języka C (albo czegoś wystarczająco
    >podobnego)?
    >I absolutnie nikt inny nie napisałby razem z Thompsonem i Kernighanem
    >Uniksa (albo czegoś wystarczająco podobnego)?
    >
    >Bez jaj. Te produkty powstały, bo w tamtym czasie po prostu chciały
    >powstać. I co ciekawe, żaden z nich nie był i nie jest wzorem w swojej
    >kategorii a ich popularność wzięła się tylko z tego, że w odpowiednim
    >czasie były po prostu darmowe.
    >
    >Podobne argumenty powtarza się np. o braciach Wright - że niby bez
> [...]

    Owszem. Ale wkurza mnie medialna wrzawa sugerujaca ze "bez Jobsa do
    dzis mielibysmy zielony ekran". Jobs bowiem wymyslil komputer
    personalny, wymyslil mp3 i wymyslil tablet. No i oczywiscie, wymyslil
    telefon. Oraz byl Najwiekszym Managerem Wszech Czasow. A jakim
    managerem byl - wystarczy poczytac o historii firmy Apple.

    Natomiast, zgadzam sie, nieprawda jest ze gdyby okreslonych ludzi nie
    bylo, to by czegos tam nie bylo. Byloby, tylko nie wiadomo kiedy i
    jak. Ci ludzie jednak byli i nalezy im oddac szacunek. Szkoda tylko ze
    gawiedz widzi tylko co sie blyszczy.

    A.L.