eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABS › Re: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Sat, 27 Feb 2010 01:55:56 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <hm9qjj$sum$1@news.task.gda.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6r5a$a4l$1@mx1.internetia.pl> <hm738s$l84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm8275$j12$1@mx1.internetia.pl>
    <hm90ue$3el$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm94i3$1qch$1@news.mm.pl>
    <hm98op$cnn$1@news.onet.pl> <hm9bgs$jjg$1@news.onet.pl>
    <hm9bvi$5s6$1@mx1.internetia.pl> <hm9cg7$mhd$1@news.onet.pl>
    <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl> <hm9dgp$p7j$1@news.onet.pl>
    <hm9ee1$q7v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1267232179 29654 87.206.96.146 (27 Feb 2010 00:56:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 00:56:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100216
    Thunderbird/3.0.2
    In-Reply-To: <hm9ee1$q7v$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259371
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-26 22:28, Artur Maśląg pisze:

    > Jak nie kosztuje - chyba, że masz klientów, którym na czasie zależy.
    >
    > Tak? Klientowi też to zaproponowałeś, czy dałeś mu samochód zastępczy
    > na okres Twojego psychicznego odrywania się od zagadnienia?
    >
    > A co to ma do rzeczy? Ja oddaję samochód w warsztatu i mam go mieć
    > w określonym czasie, a nie czekać na sny "warsztatowe". Ty aby wiesz
    > na czym polega prowadzenie serwisu, czy opierasz się na doświadczeniach
    > z tworzenia swapów, czy innych patentów? To nie są naprawy warsztatowe.
    >
    > Rozprawki filozoficzne są mało warte w kontekście fachowej i szybkiej
    > naprawy konkretnego problemu w samochodzie. Mnie one zupełnie nie
    > interesują - w przeciwieństwie do skutecznej naprawy uszkodzenia.
    >
    To wszystko co napisałeś nadaje się między książki.
    Bo są dwa przypadki klientów:
    1. Chce mieć naprawione jak najszybciej i nie interesuje mnie ile
    zapłacę. I taki klient jedzie do ASO.
    2. Chce mieć naprawione ale jak najtaniej i liczę się z tym, że trzeba
    będzie dłużej poczekać. I takiego klienta na pewno nie stać na to aby
    pół auta wymieniać, a z pewnością stać na to by "poczekać na sen diagnosty".

    Na 2 przypadek klienta serwisy ASO nie mogą sobie pozwolić, bo polityka
    firmy dilerskiej polega na tym aby zarabiać na serwisie, a nie tracić.
    To na częściach i serwisowaniu się zarabia, a nie na sprzedaży samochodów.

    Na 2 przypadek klienta może sobie pozwolić ktoś, kto nie pracuje w ASO,
    tylko ma np. swój prywatny warsztat i może sobie pozwolić na "dłubanie"
    i sny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: