eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:46:55 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <hm9g5s$cke$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6r5a$a4l$1@mx1.internetia.pl> <hm738s$l84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm8275$j12$1@mx1.internetia.pl>
    <hm90ue$3el$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm94i3$1qch$1@news.mm.pl>
    <hm98op$cnn$1@news.onet.pl> <hm9bgs$jjg$1@news.onet.pl>
    <hm9bvi$5s6$1@mx1.internetia.pl> <hm9cg7$mhd$1@news.onet.pl>
    <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqo161.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267221500 12942 83.29.82.161 (26 Feb 2010
    21:58:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 21:58:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259328
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Maśląg pisze:
    > MarcinJM pisze:
    > (...)
    >> Nie, rozebrlbym problem na skladowe i staral sie ustalic rzeczywista
    >> przyczyne. Bez rozpierdalania czegokolwiek. Mozliwe, ze zeszlyby mi
    >> 4-5h bezproduktywnie, ale klient wiedzialby, ze zrobilem wszystko co w
    >> mojej mocy. Dodatkowo mam ta przypadlosc, ze potrafie powiedziec "nie
    >> wiem, musze zasiegnac opini".
    >
    > Poprawiłeś mi humor :) Spędziłeś 5 godzin bezproduktywnie, klient
    > stracił czas (i pieniądze), a Ty mu z rozbrajającą szczerością mówisz,
    > że nie potrafisz sobie z tym poradzić i musisz zasięgnąć opinii :)

    Już Ci wyrwali stary czujnik, niszcząc go, nowy nie pomógł. Więc
    wyciągnęli łożysko (Karolek pisze że nie da się go ponownie założyć),
    zamontowali nowe i nadal pali się ta sama kontrolka, a komputer nadal
    twierdzi że przednie koło się nie obraca.
    I co?
    Nadal jesteś zadowolony i pełen podziwu dla profesjonalnej ekipy
    wymieniaczy?
    Bo raczej nie licz że koszty tamtych eksperymentów oni wezmą na siebie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: