  • Data: 2010-02-26 22:28:25
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:
    (...)
    > Zeby jasnosc byla: ide do innych robot myslac o tym przypadku. To
    > klienta nie kosztuje. :)

    Jak nie kosztuje - chyba, że masz klientów, którym na czasie zależy.

    > Odrywam sie psychicznie od zagadnienia.

    Tak? Klientowi też to zaproponowałeś, czy dałeś mu samochód zastępczy
    na okres Twojego psychicznego odrywania się od zagadnienia?

    > Przewaznie jest to poprzedzone tel. do klienta, ze musze sie zastanowic,
    > ze to chwilke potrwa, ale nie kosztuje. 99% nie ma zadnych pretensji.
    > Zabrzmi to glupio, ale wiele rozwiazan problemu mi sie... przysnilo.
    > Powaznie.

    A co to ma do rzeczy? Ja oddaję samochód w warsztatu i mam go mieć
    w określonym czasie, a nie czekać na sny "warsztatowe". Ty aby wiesz
    na czym polega prowadzenie serwisu, czy opierasz się na doświadczeniach
    z tworzenia swapów, czy innych patentów? To nie są naprawy warsztatowe.

    > Jak na razie zawsze udawalo mi sie problem rozwiazac. A ze pytam? no
    > coz, nie jestem zadufany w sobie, sa madrzejsi, czasem podpowiedza to i
    > owo. Chocby kierunek innego myslenia, niech bedzie i absurdalny ale JAKIS.

    Rozprawki filozoficzne są mało warte w kontekście fachowej i szybkiej
    naprawy konkretnego problemu w samochodzie. Mnie one zupełnie nie
    interesują - w przeciwieństwie do skutecznej naprawy uszkodzenia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.