eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABS › Re: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:04:05 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6r5a$a4l$1@mx1.internetia.pl> <hm738s$l84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm8275$j12$1@mx1.internetia.pl>
    <hm90ue$3el$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm94i3$1qch$1@news.mm.pl>
    <hm98op$cnn$1@news.onet.pl> <hm9bgs$jjg$1@news.onet.pl>
    <hm9bvi$5s6$1@mx1.internetia.pl> <hm9cg7$mhd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267218250 21740 82.210.140.98 (26 Feb 2010 21:04:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 21:04:10 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hm9cg7$mhd$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259306
    [ ukryj nagłówki ]

    MarcinJM pisze:
    (...)
    > Nie, rozebrlbym problem na skladowe i staral sie ustalic rzeczywista
    > przyczyne. Bez rozpierdalania czegokolwiek. Mozliwe, ze zeszlyby mi 4-5h
    > bezproduktywnie, ale klient wiedzialby, ze zrobilem wszystko co w mojej
    > mocy. Dodatkowo mam ta przypadlosc, ze potrafie powiedziec "nie wiem,
    > musze zasiegnac opini".

    Poprawiłeś mi humor :) Spędziłeś 5 godzin bezproduktywnie, klient
    stracił czas (i pieniądze), a Ty mu z rozbrajającą szczerością mówisz,
    że nie potrafisz sobie z tym poradzić i musisz zasięgnąć opinii :)

    > Ja w tym przypadku mam dwa punkty: wiedze i zadowolonego klienta (choc
    > nie mam z tego kasy). Uwierz, ze warto.

    Ta wiedza jest dyskusyjna, skoro z problemem sobie nie poradziłeś,
    a klient niekoniecznie jest zadowolony z czasu rozwiązywania problemu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: