eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 21:53:17 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 40
    Message-ID: <hm9cfl$4bs$1@news.mm.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6r5a$a4l$1@mx1.internetia.pl> <hm738s$l84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm8275$j12$1@mx1.internetia.pl>
    <hm90ue$3el$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm91ff$s6c$1@mx1.internetia.pl> <hm93i8$3oq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm93ga$6sj$1@mx1.internetia.pl> <hm94p3$26b$1@news.onet.pl>
    <hm952c$ia6$1@mx1.internetia.pl> <hm985c$704$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm97rn$h1h$1@news.mm.pl> <hm99k1$815$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1267217717 4476 81.190.86.247 (26 Feb 2010 20:55:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 20:55:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hm99k1$815$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259303
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:

    >> Nie ma takiej mozliwosci :/
    >> Czujnik wlozony jest przez otwor w zwrtonicy i wysteje pomiedzy
    >> przegubem, a lozyskiem.
    >> Samo lozysko jest dwu rzedowe, wciskane w zwrotnice, jak zechcesz je
    >> wyciagnac to pierscien bedzie zapewne juz do wywalenia.
    >
    > Trudno mi tak bez pomacania to wszystko sobie dokładnie wyobrazić.
    >

    http://allegro.pl/item931309891_zwrotnica_abs_lewa_f
    iat_multipla_jtd.html
    Tu masz pierwsze zdjecie zwrotnicy z indukcyjnym czujnikiem, a drugie
    pod czujnik aktywny.
    Niestety drugie bez czujnika, ale ogolnie to indukcyjny jest jakby na
    zewnatrz i czyta z przegubu na ktorym jest zebatka, a aktywny jest
    wsadzony w zwrotnice prawie w tym samym miejscu tylko wystaje zaraz obok
    lozyska (jak sie przyjrzysz to widac miejsce ktoredy wchodzi w
    zwrotnice) i czyta z uszczelnienia lozyska.

    > Wymieniałem wciskane łożyska (co prawda zawsze zużyte na nowe), ale nie
    > widzę przeciwwskazań żeby wyciągnąć ze zwrotnicy sprawne łożysko i po
    > oczyszczeniu wszystkiego zamontować je ponownie.
    >
    > Może w tym Citroenie, albo Alfie jest jakoś inaczej, ale rzuciłem okiem
    > w książkę do Fiata i tam opisują jak sprawdzać wymontowane łożysko i że
    > wymienić należy niesprawne, więc rozumiem że ponowne zamontowanie
    > sprawnego to nie jest problem.
    >
    > Skoro się to dało zmontować, to i raczej da się rozmontować.

    Wycisniesz lozysko z piasta i co dalej? Bedziesz wciskal cale lozysko
    poprzez nacisk na piaste? Kiepski pomysl.
    Bedziesz chcial wycisnac piaste, to pewnie rozpadnie sie lozysko i potem
    co? Bedziesz to skladla do kupy i liczyl na to, ze sie uszczelnienie na
    ktorym jest pierscien magnetyczny nie uszkodzilo? To juz lepiej wymienic
    na nowe to lozysko i nie kombinowac.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: