    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaz LPG
    Date: Wed, 16 Feb 2011 11:10:08 +0000 (UTC)

    LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

    > Że pisząc "Jakim oszustem?" piszesz nieprawdę. Bo oszukałeś. Diagnostę -
    > że rezygnujesz z gazu. Sam to napisałeś. Może to nie twoje słowa?
    > Potem zmontowałeś instalację na nowo i jeździłeś na niej nie
    > aktualizując dokumentu (tak, jest taki obowiązek).
    >
    > [...]
    >
    > Słuchaj no "wolny człowieku" - obrażać to możesz sobie swoją rodzinę
    > (widocznie macie tam taki zwyczaj), ale ja sobie nie życzę, rozumiesz?
    > Bierz proszę odpowiedzialność za swoje słowa, zamiast obrażać się na
    > cały świat, że jednak ci przycfaniakowanie nie wyszło.

> [...]
    A kim jest diagnosta. To robotnik wykwalifikowany a nie sędzia. Nie daje do
    podpisania oświadczenia że poinformowal o skladaniu oświadczeń nie zgodnych z
    prawdą. A co Ty taki wrażliwy. Jak pierdolisz glupoty to pierdolisz. Nie ma to
    nic spólnego z obrażaniem. No chyba ze cnotliwa panieka jesteś. Co to bułkę
    pzrez bibulkę a ch pełną gębą. To typowo męska grupa i można na niej używać
    wszystkich wyrazów z wielkiego słownika jezyka polskiego. Jak mi nie wyszło.
    Rozmyślilem się pzred namyślilem po. Możesz pokazać jakieś sankcje za to. Ja
    się na prawie nie znam. Jak pokażesz przepis ze za rozmyślanie się i
    wprowadzanie bez uprzedniego pouczenia robotnika wykwlifikowanego w błąd są
    trzy lata i grzywna to może zmienię swój sposób postępowania. Na razie
    wychodzi ze wypas krow za blisko drogi jest zagrożony karą a jazda bez
    przeglądu nie.