-
21. Data: 2011-07-11 16:04:47
Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2011-07-09 21:40, BQB pisze:
> Dell to nie HP :P
> Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
> Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
> zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
> Della, to w gwarancji się wyrabiają.
> Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
> zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
> wysyłają dysk.
No jeśli chodzi o Dalla to na serwis nie narzekam. Zgłaszałem dwie
sztuki od nas z firmy, umówiłem się na drugi dzień i gość był. Wymienił
matrycę i w drugim zasilacz. W jednym dodatkowo klawiaturę bo miał przy
sobie:) Wcześniej nie mówiłem o klawiaturze bo, aż tak uszkodzona nie
była. Wyszło przy naprawie matrycy.
Serwisant przyjechał z Gliwic na północ polski.
Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))
--
-
22. Data: 2011-07-11 19:27:44
Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2011-07-11, o godz. 15:58:36
kamil <s...@s...com> napisał(a):
> A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
> śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
> zawsze, wyprzedzeniem.
A tego że wiele firm pracuje do 19.00 czy nawet do 22.00 i wtedy
zgłaszają pad. ;-)
>
> Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
> przybiegają aż im pięty przypieka.
Też nie zawsze - kiedyś nie mogli trafić do czynnego wejścia do NASK-u
na KEN w Warszawie - 40 minut technika naprowadzałem aż wyszedłem na
stację metra i go przyprowadziłem ;-)
>
> > Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to
> > że nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała
> > dysk nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków
> > recovery do reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej
> > awarii i mam komputer z licencją na system którego nie mogę
> > zainstalować a za dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi
> > się z nimi procesować - zrobiłem instalkę z innego komputera o
> > identycznej konfiguracji.
>
> Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
> systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie
> życzysz, albo robisz to sam.
>
> Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.
Przeczytaj jeszcze raz: Sprzęt nie działał fabrycznie. Jak go nie dało
rady odpalić pierwszy raz to jak zrobić dysk recovery? I czemu mam w
sytuacji gdy nie ma możliwości odpalenia nowego sprzętu bo dysk z
fabryki przyszedł zwalony zapłacić za płyty recovery? I nie - technik
tego nie zrobi bo nie ma z czego zainstalować systemu a dysku z
preinstalowanym w takiej sytuacji nie można dostać. Przećwiczone - że
tak powiem - empirycznie.
Zdrówko
-
23. Data: 2011-07-13 06:04:13
Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2011-07-11 18:04, *Jawi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
> prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))
A ja tak :)
Prywatny Vostro 3750 (zresztą kupiłem po wcześniejszym posiadaniu Vostro
1710 :) ) - padła płyta w niecały tydzień po kupnie kiedy byłem na
Wielkanoc poza domem - telefon i następnego dnia był serwisant u mnie -
wymienił płytę i pojechał. Po czasie zauważyłem jakąś 2 milimetrową
ryskę na brzegu matrycy olałem sprawę bo nie złapałem serwisanta za
rękę, że mi to zarysował tylko dopisałem to do ankiety (opracowywana
przez zewnętrzną firmę dla Della) - po tygodniu mniej więcej zadzwonili,
żeby się umówić na wymianę matrycy - nic tylko chwalić :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l