eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancjaRe: Dell - bateria a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Date: Mon, 11 Jul 2011 21:27:44 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 45
    Message-ID: <20110711212744.524b3b05@babcia-workstation>
    References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
    <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
    <4e18aeb1$1@news.home.net.pl>
    <20110710122612.529eb253@babcia-workstation>
    <ivf32s$pc5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1310412459 68748 217.153.152.74 (11 Jul 2011 19:27:39
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Jul 2011 19:27:39 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1197018
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-07-11, o godz. 15:58:36
    kamil <s...@s...com> napisał(a):


    > A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
    > śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
    > zawsze, wyprzedzeniem.

    A tego że wiele firm pracuje do 19.00 czy nawet do 22.00 i wtedy
    zgłaszają pad. ;-)

    >
    > Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
    > przybiegają aż im pięty przypieka.

    Też nie zawsze - kiedyś nie mogli trafić do czynnego wejścia do NASK-u
    na KEN w Warszawie - 40 minut technika naprowadzałem aż wyszedłem na
    stację metra i go przyprowadziłem ;-)

    >
    > > Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to
    > > że nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała
    > > dysk nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków
    > > recovery do reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej
    > > awarii i mam komputer z licencją na system którego nie mogę
    > > zainstalować a za dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi
    > > się z nimi procesować - zrobiłem instalkę z innego komputera o
    > > identycznej konfiguracji.
    >
    > Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
    > systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie
    > życzysz, albo robisz to sam.
    >
    > Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.

    Przeczytaj jeszcze raz: Sprzęt nie działał fabrycznie. Jak go nie dało
    rady odpalić pierwszy raz to jak zrobić dysk recovery? I czemu mam w
    sytuacji gdy nie ma możliwości odpalenia nowego sprzętu bo dysk z
    fabryki przyszedł zwalony zapłacić za płyty recovery? I nie - technik
    tego nie zrobi bo nie ma z czego zainstalować systemu a dysku z
    preinstalowanym w takiej sytuacji nie można dostać. Przećwiczone - że
    tak powiem - empirycznie.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: