eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancja › Re: Dell - bateria a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Date: Mon, 11 Jul 2011 15:58:36 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <ivf32s$pc5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
    <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
    <4e18aeb1$1@news.home.net.pl>
    <20110710122612.529eb253@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310396316 25989 194.80.173.254 (11 Jul 2011 14:58:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2011 14:58:36 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <20110710122612.529eb253@babcia-workstation>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196994
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10/07/2011 11:26, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Dnia 2011-07-09, o godz. 21:40:31
    > BQB<a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):
    >
    >> Dell to nie HP :P
    >
    > Tu się oczywiście zgodzę ;-)
    >
    >> Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest
    >> zgłoszony Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim
    >> zgłoszeniu części zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A
    >> jak są w magazynie Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    >
    > No patrz. Ostatni przypadek jaki miałem w kwietniu z jedną maszyną jaką
    > mam w Lublinie i okazało się że jednak się nie wyrabiają. Radzę
    > naprawdę przeczytać umowę - jest tam fajny kruczek. Gdy okazuje się że
    > technik nie ma potrzebnej części to zamawia ją telefonicznie. Przy czym
    > czas NBD zaczyna się wtedy liczyć od czasu gdy odbierze część zamienną
    > z magazynu. Nie mówiąc już o tym że zgłoszenie gwarancji NBD musi być
    > dokonane do 17.00 bo inaczej robi się NNBD ;-)

    A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
    śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
    zawsze, wyprzedzeniem.

    Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
    przybiegają aż im pięty przypieka.

    > Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to że
    > nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała dysk
    > nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków recovery do
    > reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej awarii i mam
    > komputer z licencją na system którego nie mogę zainstalować a za
    > dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi się z nimi procesować -
    > zrobiłem instalkę z innego komputera o identycznej konfiguracji.

    Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
    systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie życzysz,
    albo robisz to sam.

    Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: