    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 20 Nov 2012 07:32:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie
    From: neo <d...@y...pl>

    RadoslawF wrote:
    > Dnia 2012-11-20 02:47, U ytkownik neo napisa :

    > Do czytanie ksi ek specjalizowany czytnik lub tablet je li w
    > ksi kach s mapy, ilustracje czy zdj cia.

    Wiem, dziękuję. Zdecydowałbym się na tableta, gdyby nie to, że
    potrzebuję tak ze 100GB podręcznych danych. To i tak mało, co jakiś
    czas muszę robić backup na stacjonarny (gdzie mam 2,5T) i do tego
    sprzątać. Takie czasy, sporo różnych rzeczy się przewala, mnóstwo
    chciałoby się zatrzymać, ale na razie nie da rady.

    > Nie chc ci martwi ale masz tam tylko jeden procesor.

    Rozumiem. Technicznie nie jestem za mocny. Przylukałem w zakładce
    system w windzie, że wiszą cztery procki na liście, myślałem, że
    cztery rdzenie.

    Ok, rozumiem, czy to będzie buczeć :(

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Piotrek