  • Data: 2012-11-20 13:32:10
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "neo" <d...@y...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:4f48e40a-fc2e-47ac-a8de-1469b94b5f36@f17g2000vb
    z.googlegroups.com...
    Witam,

    >Dzisiaj odebrałem od kuriera Dellik Vostro 3350, i3, RAM8G, HDD320G,
    >13'3. Kupiłem do czytania książek i do jakiegoś prostego
    >programowania.

    To mniej więcej tak, jakbyś kupił młot pneumatyczny do wbijania gwózdka pod
    obrazek.

    Ja do czytania ksiażek mam Sony PRS-505, do kolorowych PDF-ów Asusa
    Transformera T300. Asusek jest wspaniały do czytania i oglądania filmów na
    leżąco - podpinasz klawiaturę stawiasz na boku i leżąc czytasz lub oglądasz
    nie nadwyrężając karku. A do programowania (mimo, że nie programuję) kompek
    stacjonarny, z którego to piszę.