  • Data: 2012-11-20 17:50:47
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "neo" <d...@y...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:e868afc5-9729-42e2-8e77-9fd1e2054e87@y6g2000vbb
    .googlegroups.com...
    Czy mogę prosić, żeby ktoś mi napisał jaka jest ogólnie głośność pracy
    ultrabooków w porównaniu z netbookami?

    Czy ultrabooki są cichsze? Jeżeli to o ile cichsze?

    Gdyby na przykład porównać Dell'a Vostro 3350, którego teraz mam (a
    którego pewnie oddam) i Dell'a XPS-13, którego MOŻE kupię, bo będę
    musiał (dwa długie wieczory z Vostro i leciutki bół głowy).

    Będę naprawdę zobowiązany z radę :)

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Piotrek

    Dell Precision serie?