  • Data: 2012-11-22 10:16:19
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Za pozwoleniem mam jeszcze dwa króciutkie pytanka:

    1. czy przy i3 2.4GHz to będzie standard w jakimkolwiek laptopie /
    ultrabooku, że wiatrak będzie głośny pracował (kiedy procek jest
    obciążony, oczywiście)? Generalnie chodzi o to, że żeby wydzielić taką
    właśnie moc obliczeniową konieczne jest wydzielenia pewnej minimalnej
    ilości ciepła wynikającego z obecnego stanu technologii i przy tym
    odpowiednia liczba obrotów wentylatora chłodzenia, a generalnie i3
    będzie tym samym układem i tak samo chłodzonym bez względu na sprzęt,
    który kupię.

    2. oglądałem jeszcze Toshibę Satellite lżejszą o pół kilo:

    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1962666

    ale musiałbym: zejść z windy o edycję w dół do 7, zejść o połowę z
    Ramu do 4G, Toshiba się błyszczy (wolę mat), dorzucić stówę. Co o tym
    sądziecie? Komfort pracy naprawdę dużo większy? Warto byłoby

    Wyjąłem baterię z Vostro, żeby było lżej. Chcę wyjąć jeszcze CD-ROMa,
    ale jest naklejka na pokrywie pod którą jest do niego śrubka. Czy
    dobre kombinuję, że jeżeli go wyjmę - będzie po gwarancji?

    Dziękuję bardzo i pozdrawiam,

    Piotrek

    P.S. Czy generalnie leżąc laptotem na piersiach 10 godzin dziennie
    narażam moje organy wewnętrzne na pole elektromagnetyczne emitowane
    przez niego i to jakoś poważnie? Do tego marzną mi na tej metalowej
    obudowie dłonie, czy są jakieś naklejki izolujące dłonie od obudowy /
    spód od klatki piersiowej?

    Przepraszam za wszystkie moje dyletanckie pytania. Kompletnie nie
    jestem w temacie. Do tej pory mój 10' Dellik był na tyle mały i cichy,
    że żaden z tych problemów się nie pojawiał.