    Date: Fri, 21 Jun 2013 08:13:27 +0200
    From: Zbych <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Decyzja zapadła...(mikrokontrolery ST)

    W dniu 21.06.2013 02:08, sundayman pisze:
    > Pomyślałem sobie, że pora poszukać zastępcy dla AVR.
    > No i padło na STM32F103.
    >
    > Jako na razie lajkonik w procesorach ST (no wiem, że wstyd) - mam dziś
    > pytanie dotyczące RTC.
    >
    > Czy możliwa jest następująca sytuacja ( w urządzeniu zasilanym normalnie
    > z jakiegoś tam zasilacza ) w sytuacji, kiedy jest brak zasilania
    > (urządzenie np. nie jest podłączone w ogóle) chciałbym rejestrować
    > zdarzenie w postaci otworzenia obudowy.

    Poczytaj o funkcji pinu TAMPER. Zmiana stanu na tym pinie może wyczyścić
    rejestry podtrzymywane bateryjnie, albo wywołać przerwanie. Musisz
    doczytać czy jest możliwość zapamiętania czasu wystąpienia zdarzenia
    (ale wydaje mi się że tak).

    http://www.st.com/st-web-ui/static/active/cn/resourc
    e/technical/document/application_note/DM00025071.pdf

    http://www.hitex.com/fileadmin/pdf/insiders-guides/s
    tm32/isg-stm32-v18d-scr.pdf