  • Data: 2013-06-23 01:32:02
    Temat: Re: Decyzja zapadła...(mikrokontrolery ST)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale masz wiele gotowych środowisk z gcc za grosze. Na przykład dla NXP
    > kupując za 90 zł płytkę uruchomieniową LPCXpresso (zawierającą
    > programator JTAG) masz gotowe środowisko. Są też darmowe jak CoIDE
    > (Coocox).
    > Oparte są na dobrym, ciągle rozwijanym kompilatorze, do którego są
    > dostarczane sterowniki CMSIS (dla Cortexów).

    No i dobrze. Jak będę chciał NXP , to wtedy pewnie skorzystam.
    Ja akurat lubię kompilatory Mikroelektroniki, bo są wygodne, proste,
    mają sporo przydatnych bibliotek. Niekłopotliwe są.
    A ja nie bardzo mam czas i chęć na "dłubaninę", generalnie spieszy mi się :)

    Nikogo nie namawiam, kwestia gustu.

    A, że akurat mam takie wrażenie że STM są rodziną bardzo popularną,
    dlatego postanowiłem trochę je wykorzystać, przy okazji mając ten plus,
    że w MikroC są.