  • Data: 2013-06-23 00:38:59
    Temat: Re: Decyzja zapadła...(mikrokontrolery ST)
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-23 00:09, Marek Borowski pisze:

    > Chociazby takie ze MikroC to caly pakiet a gcc to czysty kompilator ?
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Marek
    >
    > BTW: Wiem ze mozna Eclipse + gcc + OpenOCD skonfigurowac -tez mam, ale
    > biorac pod uwage czulosc na detale w/w rozwiazania wole miec komercyjne
    > srodowisko i skupiac sie na projekcie a nie srodowisku developerskim.

    Ale masz wiele gotowych środowisk z gcc za grosze. Na przykład dla NXP
    kupując za 90 zł płytkę uruchomieniową LPCXpresso (zawierającą
    programator JTAG) masz gotowe środowisko. Są też darmowe jak CoIDE (Coocox).
    Oparte są na dobrym, ciągle rozwijanym kompilatorze, do którego są
    dostarczane sterowniki CMSIS (dla Cortexów).

    --
    pozdrawiam
    MD