  • 71. Data: 2012-01-27 19:33:06
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 19:24, Axel pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ale jak zignoruje co drugi, to i tak zysk bedzie wystarczajacy. Nawet,
    > jesli znak zadziala na co 10-tego wyjezdzajacego...

    To może inaczej - ile zignorowało do tej pory stojący zakaz?

  • 72. Data: 2012-01-27 19:44:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > Rozjaśnij więc swoje przesłanie, bo na razie brzęczysz "nie
    > oceniajcie, bo każdemu może zdarzyć się jazda pod prąd autostradą".

    Nic takiego nie napisałem. Wiadomo, że nie zdarzy się to każdemu.
    Wyraziłem tylko swoje ubolewanie z powodu Twojego braku wyobraźni.
    I tylko tyle jest w moim "przesłaniu".

  • 73. Data: 2012-01-27 19:53:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-01-27 19:25, Artur Maśląg pisze:

    > Idąc tokiem Twojego rozumowania powinno się wszędzie takie
    > oznakowanie stawiać, ponieważ ludzie mogą się "pomylić".

    Nie - nie wszędzie. Ale tam, gdzie skutki takiej pomyłki mogą być
    szczególnie poważne - wjechanie pod prąd na autostradę to prawie brak
    możliwości zawrócenia, wielkie ryzyko śmierci - zarówno tego, kto źle
    wjechał, jak i jadących prawidłowo, ryzyko dużych szkód, karambolu,
    blokady autostrady, konieczności kosztownej akcji ratowniczej, itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 74. Data: 2012-01-27 19:58:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

> [...]
    > wjechał, jak i jadących prawidłowo, ryzyko dużych szkód, karambolu,
    > blokady autostrady, konieczności kosztownej akcji ratowniczej, itp.

    Dyskutujesz z trollem. On jest w stanie w jednym wątku "udowadniać", że
    nasrane bez żadnego sensu znaki w liczbie ok. 10 są cholernie potrzebne,
    a w innym twierdzić, że zakaz wjazdu na autostradę pod prąd jest zbędny,
    bo każdy powinien wiedzieć, że tam wjeżdżać nie wolno. :>

  • 75. Data: 2012-01-27 20:21:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 19:33:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To może inaczej - ile zignorowało do tej pory stojący zakaz?

    Problemem jest to, że nasze drogi sa tak obesrane znakami, że kolejny nie
    robi większej różnicy. Gdyby znaki były rzadkie, to pojawienie się znaku
    przykuwałoby uwagę.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2012-01-27 20:30:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą, to
    > dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
    > jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś, i
    > dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km i miną ze
    > 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

    Moje pierwsze auto osiągało 225 km/h i jako świeży kierowca jeździłem
    generalnie szybciej niż teraz. Wspominałem o wadzie wzroku, o której
    wtedy nie wiedziałem? I co? I nic. :)

  • 77. Data: 2012-01-27 20:30:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
    > normalnym przebiegiem?

    100 tys. km w Polonezie to jednak nie byle co. ;)

  • 78. Data: 2012-01-27 20:34:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

    Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przejść. A
    większość trafień byłaby pewnie przypadkowa.

  • 79. Data: 2012-01-27 20:43:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 19:44, cef pisze:
    > Nic takiego nie napisałem. Wiadomo, że nie zdarzy się to każdemu.
    > Wyraziłem tylko swoje ubolewanie z powodu Twojego braku wyobraźni.
    > I tylko tyle jest w moim "przesłaniu".

    Jasne.. Typ przez własną ignorancję zabił B.ducha winną kobitę ale to JA
    nie mam wyobraźni tylko dlatego że nie chcę zrozumieć i usprawiedliwić
    jego wyczynów.

    --
    Paweł

  • 80. Data: 2012-01-27 20:52:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > JA nie mam wyobraźni tylko dlatego że nie chcę zrozumieć i
    > usprawiedliwić jego wyczynów.

    No przecież nie dlatego.