  • 111. Data: 2012-01-31 11:08:23
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zaraz po tym, jak Ty wykażesz, że u mnie w pokoju nie ma róowego
    > hipopotama.

    Znając Ciebie to masz pewnie parkę.

    --
    Paweł

  • 112. Data: 2012-01-31 12:05:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Znając Ciebie to masz pewnie parkę.

    I niebieskiego krogulca.

  • 113. Data: 2012-01-31 14:17:25
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Sebastian,
    >
    > Monday, January 30, 2012, 9:50:09 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pierdolisz.

    Ty wiesz z góry że na pewno nie pomoże... ROTFL!

    > Pacjentowi, który się na chama wbija pod prąd w drogę
    > dwujezdniową żadne oznakowanie nie pomoże.

    Nie wiadomo. Tak jedzie na wyuczonych odruchach, nie myśli. Do wyuczonych
    odruchów należy reakcja na duży oczejebny znak.

    > Tak jak w niedawnej
    > dyskusji nie pomogł migający znak STOP, wielki napis STOP na asfalcie
    > i poprawne oznakowanie pionowe

    Formalnie może poprawne (Ale nie do końca, bo jeden znak zasłania drugi -- to
    nawet formalnie nie jest ok) ale kompletnie dziadowskie, dodatkowo wszystko
    obsrane reklamami.

    > pacjentowi wjeżdżajacemu z
    > podporządkowanej na pałę na skrzyzowanie.

    Pacjent się zagapił. Może jakby oznakowanie było sensowne (a nie tylko formalnie
    poprawne, choć nawet tego nie spełniało) a pas drogi nie był obsrany toną
    reklam, to może by się obudził.

    pzdr
    \SK

  • 114. Data: 2012-02-06 17:38:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 18:01:05 +0100, Marcin N napisał(a):
    > Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
    > Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię
    > jeździć na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne
    > dziecko? A u nas? - Uczysz syna i traktują cię za to jak przestępcę.

    Tu nie chodzi nawet o rodziców i dzieci, a o ilość godzin nauki
    i regularność. Co nauczy 30, czy choćby 60 godzin jazdy, z częstotliwością
    2 razy w tygodniu? W dodatku to schodzi jeszcze na przypomnienie sobie jak
    to się wrzuca bieg, parę parkowań, dojazd do jakiegoś specyficznego
    skrzyżowania... i g* taki kursant pamięta.

    Moja lepsza połowa zdać egzamin w końcu zdała, ale nadal nie umiała się
    poruszać po drogach. Dopiero jak dzień w dzień jeździła do pracy (a ja
    siedziałem obok) zaczęła się tak naprawdę uczyć.
    Powinno być tak, żeby jazda bez prawka była dozwolona - pod warunkiem że
    obok siedzi osoba z odpowiednim doświadczeniem, plus odpowiednie surowe
    kary gdy coś się przydarzy...
    Dzieciaki mieszkające po wsiach zdają bez problemu za pierwszym razem -
    bo taki to od ziemi nie odrośnie a już pojeździ trochę traktorem, tu się
    przejedzie motocyklem, pojeździ po zagrodzie samochodem ojca... Gdy
    przychodzi czas na egzamin to ma obycie z samochodem i prędzej obleje teorię
    a nie praktykę. W rodzinie mam przypadek chłopaczka, który od zawsze chciał
    jeździć TIRem tak jak ojciec i gdy już tylko sięgał do pedałów to ćwiczył
    sobie manewry - skutek taki, że w wieku 13-14 lat przy różnych rampach i
    ciasnych przejazdach wywijał ciągnikiem siodłowym z naczepą aż osoby
    postronne myślały że są w jakiejś ukrytej kamerze :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 115. Data: 2012-02-06 17:42:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 20:21:17 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Problemem jest to, że nasze drogi sa tak obesrane znakami, że kolejny nie
    > robi większej różnicy. Gdyby znaki były rzadkie, to pojawienie się znaku
    > przykuwałoby uwagę.

    Dokładnie - bardzo ładnie widać to było na dosyć głośnym filmiku gdzie
    kierowca śmignął obok znaku "STOP" przez ruchliwą drogę z pierwszeństwem
    przejazdu. A to, że przez kilkanaście metrów wcześniej znaków było z 10, w
    tym jeden "droga z pierwszeństwem przejazdu" postawiony z powodu jakiegoś
    gównianego dojazdu to już w ogóle nie było istotne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 116. Data: 2012-02-07 19:38:58
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-27 11:30, Jacek wrote:
    > System szkolenia i egzaminowania mamy debilny, to fakt.
    > Zamiast uczyć jeździć uczy głównie parkować.

    Z tym parkowaniem to się rozpędziłeś.

    Shrek.

  • 117. Data: 2012-02-07 19:44:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 18:38:58 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Z tym parkowaniem to się rozpędziłeś.

    Uczą.
    Czyli czynność niedokończona, rozciągnięta w czasie.
    :)

    (na szczęście jeśli kursant inteligentny, to mu taki kurs nie
    przeszkodzi w nauce)
    --
    Bydlę

  • 118. Data: 2012-02-07 19:51:42
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-30 09:44, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Jak będzie świeć i migać to może nie. Wskaż na tym filmiku jakiekolwiek
    > oznakowanie.

    Za tablicą reklamową. Ktoś w komentarzach potwierdził, że to zakaz wjazdu.

    Shrek.

  • 119. Data: 2012-02-07 19:59:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-27 16:20, to wrote:

    > Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz
    > wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są
    > niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

    Po pierwsze, wszystko wskazuje, na to, że znak jest. Po drugie koleś
    przejechał pod prąd całkiem spory kawałek. Jeśli nie zauważył najpierw
    znaku (zdarza się), potem że wjeżdza pod prąd - tu już nie widzę
    usprawiedliwienia, a potem pocina pod prąd kilkaset metrów - we łbie się
    już nie mieści, to nie ma nawet odrobiny podstaw do twierdzenia, że
    powstrzymałoby go coś innego niż solidna betonowa bariera.

    Shrek.

  • 120. Data: 2012-02-07 22:14:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 19:59:47 +0100, Shrek napisał(a):

    > Po pierwsze, wszystko wskazuje, na to, że znak jest.

    Może wskaż to 'wszystko'?

    --