    Date: Mon, 30 Jan 2012 09:42:01 +0100
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

    Marcin N wrote:

    > Niestety słyszałem i widziałem. Był taki film - tutaj także popularny.
    >
    > Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
    > Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię
    > jeździć na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne
    > dziecko?

    Statystyki wcale nie wskazują USA jako kraj najbezpieczniejszy drogowo. A mają
    bardzo niskie ograniczenia (88km/h na prostej jak drut szosie, przekroczysz o
    15km/h a niewiadomo skąd wyskakuje szeryf). Na najbardziej wypasionych, po 4-6
    pasów w jedną stronę autostradach jest 111 albo 122km/h.

    > A u nas? - Uczysz syna i traktują cię za to jak przestępcę.

    A masz właściwie wyposażony samochód.

    > Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie.

    Nie wierzę.

    > Oczywiście oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

    A guzik. Sporej części rodzice nie nauczą bo:
    a) nie mają czasu
    b) sami nie jeżdżą
    c) lepiej żeby nie uczyli

    \Seb