  • Data: 2012-01-30 11:38:22
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 10:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Która jest drogą dwupasmową i po której jeździ się szybko.

    Mamy bardzo wiele dwupasmowych dróg, po których "jeździ" się szybko.

    > DK94 to więcej niż Puławska czy ciąg wisłostrady. Mniej skrzyżowań,
    > stacje z "wjazdami i wyjazdami" pod niewielkim kątem, itd.

    No pewnie, a mniej niż DK7/DK8.

    > Ale widzisz różnicę pomiędzy "nie do końca osiedlówką" a drogą o ruchu
    > przyspieszonym?

    A widzisz różnicę między jadę uwzględniając przepisy (bądź świadomie
    je łamiąc), a jadę nie patrząc na nic i nie reagując na cokolwiek?

    > Ale co, do jasnej cholery ma tablica stojąca na kierunku "pod prąd",
    > którą normalny jadący tylko w lusterku zobaczy do "oduczania myślenia" i
    > "zrzucania odpowiedzialności". Czy ktoś tu twierdzi, że brak widocznego

    Panie władzo, był tylko taki mały zakaz wjazdu to go nie zauważyłem...

    > oznakowania to są okoliczności łagodzące dla sprawcy? Nie. Facet z C5
    > będzie odpowiadał że nieumyślnie (ale przez swoją głupotę) zabił
    > dziewczynę. Dziewczynie to życia nie wróci. Lepiej by było jednak gdyby
    > dziewczyna żyła, a on nie musiał za nic odpowiadać, bo do zdarzenia by
    > nie doszło.

    No, z całą pewnością na taką tablicę by zareagował, a inny by się
    tłumaczył (bez wypadku), że jw.

    > Bądź chociaż konsekwentny. Raz bronisz "obsrania" dróg znakami innym
    > razem sprzeciwiasz się postaiwnia tablicy której normalny kierowca nie
    > widzi.

    Ja jestem konsekwentny, a Ty zwyczajnie nie czytasz dokładnie, bądź
    robisz to z założeniem, że tak miałem napisać. Nigdzie nie broniłem
    "obsrania" dróg znakami, napisałem natomiast (w wątku o chyba
    avensisie), że "dyskusyjne" oznakowanie nie miało wpływu na zachowanie
    kierowcy. Co do dodatkowych tablic to również nie sprzeciwiałem się im
    jako takim w ogóle, ale byłem przeciwny zakładaniu ich jak leci na
    wszelki wypadek.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.