  • Data: 2012-01-30 10:45:28
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Litości - przecież wypadek nie był na autostradzie, a na DK 94.

    Która jest drogą dwupasmową i po której jeździ się szybko.

    > Dróg tego typu mam dookoła dostatek i przy podejściu prezentowanym
    > przez Ciebie, takie oznakowanie miałoby być co skrzyżowanie.

    DK94 to więcej niż Puławska czy ciąg wisłostrady. Mniej skrzyżowań, stacje z
    "wjazdami i wyjazdami" pod niewielkim kątem, itd.

    > Później płacz, bo czegoś takiego nie było? Na moją osiedlówkę
    > (może nie do końca osiedlówkę) wjeżdżają pod prąd, mimo jasnego
    > i czytelnego oznakowania. Ba, nawet się kłócą jak im uwagę zwrócić.

    Ale widzisz różnicę pomiędzy "nie do końca osiedlówką" a drogą o ruchu
    przyspieszonym?

    Zdarzało mi się jechać taką "nie do końca osiedlówką" pod prąd i to rozmyślnie,
    gdy np. śmieciara zablokowała ruch. Twierdzę że nie zwiększąło to zagrożenia.
    Inni kierowcy robili często to samo, bo czekanie, aż panowie śmieciarze skończą
    nie miało sensu.

    > Ja wiem, że myślenie boli, ale jak ludzi oduczyć jakiegokolwiek
    > myślenia oraz zrzucać odpowiedzialność na wszystkich dookoła to
    > z całą pewnością się nie poprawi, choćby i wilcze doły z zapadką
    > od strony zakazu kopać....

    Ale co, do jasnej cholery ma tablica stojąca na kierunku "pod prąd", którą
    normalny jadący tylko w lusterku zobaczy do "oduczania myślenia" i "zrzucania
    odpowiedzialności". Czy ktoś tu twierdzi, że brak widocznego oznakowania to są
    okoliczności łagodzące dla sprawcy? Nie. Facet z C5 będzie odpowiadał że
    nieumyślnie (ale przez swoją głupotę) zabił dziewczynę. Dziewczynie to życia nie
    wróci. Lepiej by było jednak gdyby dziewczyna żyła, a on nie musiał za nic
    odpowiadać, bo do zdarzenia by nie doszło.

    Bądź chociaż konsekwentny. Raz bronisz "obsrania" dróg znakami innym razem
    sprzeciwiasz się postaiwnia tablicy której normalny kierowca nie widzi.

    pzdr
    \SK