  • Data: 2021-08-05 18:29:42
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2021 o 09:03, Adam pisze:
> [...]

    w moim aucie android auto działa tylko z kabla, do tego nie wiem czy to
    obsługuje youtube vanced, a głównie tej aplikacji używam do słuchania w
    aucie

    > Czy to nie kwestia ładowarki?

    też mi się tak wydaje

    > Mam Galaxy S9 Plus.
    > Na nim uruchomiona cała chmara programów w tle (w tym rejestrator trasy) a
    > na górze siedzi Yanosik. Ponadto klienci co chwilę dzwonią.
    >
    > Miałem jakąś niby dobrą firmową ładowarkę indukcyjną, poszła z dymem.
    > Później kupiłem inną, wg deklaracji producenta z większym prądem. Pomimo,
    > że telefon jest w osłonie Samsunga (dość grubej), to prąd jest
    > wystarczający i bilans jest dodatni.
    > Jakby coś, to w sobotę mogę sprawdzić, co to za ładowarka, bo mam ją w
    > innym aucie.

    ja kupiłem noname, do tego ładowarka pod zapalniczkę opisana 3.1A, bo
    tylko ona daje fast wireless charging (ma dwa gniazda, jedno opisane
    jako fast charging i drugie z napisem 3.1A - i to fast charging daje za
    mały prąd do podstawki indukcyjnej). Na innych, nawet takiej opisanej 3A
    (ale noname) miałem w telefonie napis 'wireless charging' i było
    znacznie wolniej. Prądów nie mierzyłem. Wcześniej miałem ładowarkę
    bezprzewodową która nie obsługiwała fast wireless charging i faktycznie
    było za wolno żeby naładować. To trochę jak z wiertarkami z udarem -
    bateryjna z powodzeniem zastępuje przewodową, ale jak kupisz gówno
    bezprzewodowe to pomyślisz, że tylko kablowe mają rację bytu.

    Lukasz