  • Data: 2012-02-23 23:59:55
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Znajomy miał telefon w samochodzie (w polonezie) na przełomie lat 80/90.

    Ale to chyba nie było ogólnodostępne na zasadzie późniejszych
    radiodostępów NMT (jak był BMT z powodu nie mamy kabla, to dajemy w
    zamian stacjonarny podłączony do komórki) tylko dla jakichś wybrańców?
    I czy to był radiotelefon 40 lub 160 MHz, z którym można się było
    połączyć przez któreś 9xx, a czym ktoś wspomniał w tym wątku?

    > Mówiło się na to "telefon na panienkę", bo był tylko jakiś przycisk do
    > wywołania, a nunerki zamawiało się u owej panienki paszczowo. Miał to,

    Takie wybieranie numerów w trakcie prowadzenia to niegłupi pomysł ;-).

    > bo w miejscu, w którym mieszkał było całkowite BMT. Gdy chciał zadzwonić,
    > wsiadł w gablote i jechał na górkę. Bo tylko tam był zasięg.

    Łał :-).

    Przemek