  • Data: 2012-02-21 11:04:27
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Ja już w momencie rozpoczęcia sprzedaży telefonów gsm wiedziałem, że
    > chcę to mieć, że wszyscy będą chcieli mieć - i bardzo mnie dziwiły
    > skromne szacunki tempa rozwoju. Do dziś nie rozumiem, z czego im to
    > wychodziło...

    Bywają też takie przypadki, jak mój sąsiad w roku mniej więcej 1991.
    Telefonów nie było wtedy prawie wcale, więc wszyscy kombinowali jak
    by tu pociągnąć druta i nie dać się wydymać (tepsa chciała od miasta
    działkę o powierzchni kilku tesięcy metrów "potrzebną do wybudowania
    centrali"). A sąsiad na to, że jego takie rzeczy nie interesjują, nie
    będzie nawet składał wniosku o telefon, bo to się nie opłaca. Zaraz
    będą te, no, jak im tam, komórki, więc nie ma sensu kłaść jakichś
    drucików. Pytałem go, czy wie też ile te całe komórki będą kosztować.
    Nie wiedział.

    --
    Jarek