  • Data: 2012-02-21 22:46:04
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > w sensie mozliwosci.

    Czyli bez sensu.

    > Laczy bylo malo, rozmowy musialy byc drogie, zeby ich nie bylo. tzn
    > zeby bylo tyle na ile lacza pozwalaja. a i mechaniczne centrale nie
    > pozwalaly na zbytnie komplikacje. Musialo byc proste kryterium.

    No i własnie dlatego trzeba było nowe robić z sensem, a nie patrzyć
    na stare, wzorować się na nim i powtarzać błędy.

    > Ale drogie. Nawet bardzo drogie.

    No to co? Chyba zresztą dość szybko staniało na tyle, że było tańsze
    od międzystrefowej.

    > I co - wymyslec cos niemozliwego do realizacji ? Albo kosztujacego
    > tyle ze TP by zbankrutowalo ... albo podnioslo oplaty trzykrotnie ?

    Ja wiem, że wylosowanie sześciu kolejnych liczb w lotto wydaje się
    ludziom niemożliwe w realizacji, ale jaka była trudność w nadaniu
    49 strefom kolejnych numerów zamiast rozsmarowywania ich po całej
    puli?

    --
    Jarek