  • Data: 2012-02-21 10:50:42
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > Na przykład (info +/- z 1999 roku) podstawową usługą, dla której ludziki
    > mieliby kupować abonamenty i telefony w sieciach 3G miały być wideorozmowy

    To tak jak info +/- z 1969 roku. O "wideotelefonach" marzyli wszyscy
    przepowiadacze przyszłości od niepamiętnych czasów. Ale chyba tylko
    oni. Odkąd ja pamiętam, to te wideorozmowy był składnikiem niemal
    każdej przepowiedni z cyklu "jak to będzie w roku 2000".

    > Sieci 3G miały działać w separacji od 2 G, stąd na początku przydzielano
    > oddzielne zakresy numeracji (wracając do tematu;).

    No to tym bardziej trzeba było planować od początku rezerwę na numerację
    dla sieci 3G, 4G, 5G...

    > A! I telefony miały być 3G only, żeby taniej było. A to wszystko, proszę
    > państwa, pochodziło z dużych znanych firm 12-13 lat temu.

    Jak z dużych firm, to w porządku. Pewnie wiedzieli, co mówią (patrz:
    Osborne Effect).

    --
    Jarek