  • Data: 2012-02-21 21:20:16
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 21:35:16 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W jakim sensie za wczesnie? Że bidoki nie mogły sobe wyobrazić?
    > To zamiast wróżyć z fusów, mogli ze szklanej kuli.

    w sensie mozliwosci. Laczy bylo malo, rozmowy musialy byc drogie, zeby ich
    nie bylo. tzn zeby bylo tyle na ile lacza pozwalaja.
    a i mechaniczne centrale nie pozwalaly na zbytnie komplikacje.
    Musialo byc proste kryterium.

    > W 1999 międzymiastowe były już dawno reliktem przeszłości, sztucznie
    > utrzymywanym przy życiu. Wtedy istnieniał już GSM, w którym odległość
    > nie ma znaczenia.

    Ale drogie. Nawet bardzo drogie.

    > To chyba ułatwienie, a nie utrudnienie w przenoszeniu.

    > Nie wiem na co były przygotowane, nie muszę wiedzieć, nie chcę wiedzieć.
    > Ci od planów numeracji też nie powinni się tym interesować.

    I co - wymyslec cos niemozliwego do realizacji ? Albo kosztujacego tyle ze
    TP by zbankrutowalo ... albo podnioslo oplaty trzykrotnie ?

    J.