  • Data: 2012-02-21 22:37:17
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Tym niemniej przyszedl ten rok ~1999, videorozmowy przestaly byc sf,
    > za licencje na UMTS firmy placily krocie (w Niemczech), wszyscy sie
    > podniecali nowymi mozliwosciami ...

    Przecież o tym jest mowa -- że wideotelefony, to tylko obiekt z opowieści
    futurologów (ewentualnie bajek^Wbiznesplanów dołączanych do wniosków
    koncesyjnych), a gdy już się realnie pojawiły, to nikt ich nie chciał
    (co mnie akurat nie dziwi). Jeszcze to mi się przypomniało, jako dobre
    exemplum: http://www.youtube.com/watch?v=vWwo6JpMceg

    Odwrotnie było z SMS-ami. Zrobiły wielką karierę, choć wcześniej nie
    rozpalały wyobraxni wróźbitów.

    > a minelo 10 lat - jaki % rozmow stanovi video ?

    Raczej jaki promil. Albo ułamek promila. Pewnie taki, że mając go we
    krwi można spokojnie siadać za kierownicę. Ciekawe, że ze Skype jest
    inaczej. Tu znaczna część rozmów prowadzona jest z wizją. Pewnie trochę
    dlatego, że używany do tego sprzęt to dość mocno sugeruje. Ale jest też
    chyba tak, że dla ludzi telefon, to telefon, więc służy do gadania.
    A to jest coś nowego.

    --
    Jarek