  • Data: 2014-02-22 03:41:49
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Feb 2014 07:51:43 +0000 (UTC), toslaw <s...@n...4u.pl>
    wrote:

    >Więc po co twierdzić, że OOP się do tego nie nadaje, skoro żaden się nie nadaje?
    >
    >Pominę zupełnie fakt, że 'żaden' to żadna odpowiedź. Niektóre rozwiązania mogą być
    lepsze, niektóre gorsze. Pytam o najlepsze aktualnie dostępne, takie musi istnieć,
    nawet gdyby było dostępne tylko jedno rozwiązanie.

    Lepsze w sensic CZEGO?
    .

    >Pytałem o połączenie serializacji (lub innej techniki implementującej persystencję)
    i języka, które wg. Ciebie ma sens.

    A, tego to ja nie rozumiem. java ma serializacje, Smalltalk ma
    serializacje. Serialziacja jest polaczona z jezykiem

    Wiec co ma byc polaczone z czym?

    >Teraz ja Cię z kolei nie rozumiem.
    >
    >1) Piszesz o tym, że OOP i Serializacja to złe połączenie.

    Gdzie tak napisalem? Ja pisalem ze model obiektowy i relacyjny to nei
    najlepsze polaczenie. Nic nei pisalem o serializacji

    >2) Pytam Cię, jakie jest dobre połączenie.
    >3) Mówisz mi, że Java i interfejs Serializacji ze sobą współpracują.

    Gdzie ja tak napisalem? JA napisalem ze model oboektowy i re;acyjny
    zle wspolparcuja. Co zreszta, slusznie, mowil West od ktorego wykladu
    sie zaczelo.

    Java doskonale wspolparcuje ze swoaj wlasna serializacja

    A.L.