eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDarujcie sobie internet z ORANGE.Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Date: Wed, 19 Jun 2013 16:40:41 +0200
    Organization: Squadack
    Lines: 45
    Message-ID: <3606012336$20130619164042@squadack.com>
    References: <51c0c51d$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...net>
    <6167512712$20130619085441@squadack.com>
    <51c16915$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <4491923105$20130619102340@squadack.com>
    <51c18408$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <6888531081$20130619132258@squadack.com>
    <51c1b722$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-1-72.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: somewhere.invalid 1371652842 13712 37.109.1.72 (19 Jun 2013 14:40:42 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jun 2013 14:40:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <51c1b722$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Authenticated-User: squadack
    X-Comment-To: J.F
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:648779
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello J.F,

    Wednesday, June 19, 2013, 3:50:21 PM, you wrote:

    >>> Problem moze lezec kompletnie poza Plusem.
    >>Pracujesz dla nich?
    >>Taki transfer w tamtej chwili był na wszystkie serwery. Załóż przez
    >>chwilę, że jednak potrafię testować szybkość łączy.
    >>> Bo w sieci jest kilka osiedli i zapewne tysiace uzytkownikow po
    >>> 100M kazdy.
    >>Ale jeśli przez pół roku mam średnio na poziomie 15+Mbps i NAGLE
    >>spada do 0.11 to mam powody do pretensji czy nie?
    > Przyjmujac ze "na wszystkie serwery", i przyjmujac ze naprawde
    > potrafisz testowac,

    Wybacz, wiesz od kiedy używam Sieci - tylko troche krócej od Ciebie.
    Miałem modem, miałem SDI, miałem DSL, miałem (a w zasadzie jeszcze
    mam, bo jeszcze nie zdjęty) WiMax. Używałem GPRS, Edge, WCDMA, HSDPA.
    Ja naprawdę wiem, co się dzieje i jak się dzieje. Potrafię odróżnić
    przycinanie połączeń związane z weekendowym ruchem od stanu awarii.

    > bo powtorze - to moze nie miec nic wspolnego z Plusem.

    No wybacz, żebym ja z pozycji zwykłego lusera miał jeszcze diagnozować
    ich problemy z łączami.

    > No i pytanie jak czesto - awarie sie kazdemu operatorowi zdarzaja.

    Kwestia podstawowa jest taka, że operator musi jeszcze mieć sensowne
    procedury przyjmowania zgłoszenia o awarii i nie wkurwiać klienta
    żądaniami przełączania na UMTS oraz twierdzeniami, że jestem poza
    zasięgiem, skoro z okna widzę wieżę nadajnika i w 90+% czasu mam
    transfery rzędu kilkunastu Mbps.

    > I kwestia tylko jak szybko potrafi naprawic.

    Żeby cokolwiek naprawiać, to trzeba przyjąć zgłoszenie o awarii i np.
    zechcieć zajrzeć w logi i się przekonać, że rzeczywiście w podanych
    godzinach coś złego się działo.

    --
    Best regards,
    RoMan
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: