  • 1. Data: 2010-06-15 16:48:07
    Temat: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, chciałem przedłuzyć dzisiaj umowę mojej żonie w Erze. Sam mam tel. w
    Play od 3 mies. Dowiedziałem się że ŻADNA oferta nie obejmuje darmowych
    minut do Play. W związku z tym przenoszę żony telefon do Play, nie mam
    wyjścia.

    Zastanawiam się jaki dywersant wymyslił coś tak głupiego w Erze? A może ta
    gorączka objęła też inne sieci? Nie miałem czasu sprawdzić.

  • 2. Data: 2010-06-15 16:57:35
    Temat: Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 18:48, Piotrek pisze:
> [...]
    >
    > Zastanawiam się jaki dywersant wymyslił coś tak głupiego w Erze? A może
    > ta gorączka objęła też inne sieci? Nie miałem czasu sprawdzić.

    Pisząc darmowe minuty, masz na myśli zawarte w abonamencie minuty do
    wszystkich?
    Ja myślę, że nie uwzględnili Play bo tak jak piszesz, może dywersja :)
    albo może dlatego że do Play jest drożej.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-15 17:41:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > albo może dlatego że do Play jest drożej.

    Do play jest drożej bo tak ustaliła sobie era. Jakoś musi reperować
    swoje wyniki po obniżkach stawek do innych opów. Marketing działa.

  • 4. Data: 2010-06-15 17:59:34
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Ponieważ MTR do Playa jest 40 gr a do Plusa, Orange 20 gr.

    Gdyby minuty w obecnej taryfie byly tez do Playa to Era dopłacała by.

    W abo 49 zł masz 180 min do Ery,Plusa,Orange. Czyli za minute 27 groszy - To
    się opłaca Erze do za odebrane połaczenie Plusowi i Orange Era placi 20 gr i
    jeszcze na tym zarabia. :)

    A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ
    MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2010-06-15 18:20:42
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ
    > MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

    Jakoś mi się nie chce wierzyć. Inne sieci chyba mają PLAYa w ofercie
    darmowych minut w abonamencie tylko ERA nie ma.

  • 6. Data: 2010-06-15 18:21:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baluu pisze:
> [...]
    > placi 20 gr i jeszcze na tym zarabia. :)
    >
    > A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ

    Ale co to klienta obchodzi? mbank mobile daje 19gr/min również do
    playa i jeszcze żyje. Kiepskie taryfy to bardzo dobry powód, aby zmienić
    operatora.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-06-15 18:28:56
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotrek pisze:

    > Jakoś mi się nie chce wierzyć. Inne sieci chyba mają PLAYa w ofercie
    > darmowych minut w abonamencie tylko ERA nie ma.
    Tak, prawie. Play ma dużo "darmowych" minut do Palya

    ToMasz

    PS błagam, nie piszcie darmowych tylko wliczonych w abonament....

  • 8. Data: 2010-06-15 19:18:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 20:20:42 +0200, Piotrek wrote:

    >Jakoś mi się nie chce wierzyć.

    Tu nie ma co wierzyc, takie fakty.

    >Inne sieci chyba mają PLAYa w ofercie
    >darmowych minut w abonamencie tylko ERA nie ma.

    U innych tez sa rozne ograniczenia.

    J.

  • 9. Data: 2010-06-15 19:35:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jeszcze na tym zarabia. :)
    >
    > A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ MINUCIE

    No i? Co powiesz, że u mnie domownicy mają minutę za 10 gr. a sms za 9gr do
    wszystkich (do playa też). Jako jedyny zostałem w playu (czekam aż fundusze na
    karcie się skończą). Jakoś operator dopłaca i nie narzeka.

  • 10. Data: 2010-06-15 20:02:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    qwerty pisze:
    (...)
    > No i? Co powiesz, że u mnie domownicy mają minutę za 10 gr. a sms za 9gr
    > do wszystkich (do playa też).

    Chwalipięta.

    ToMasz