  • 21. Data: 2010-12-17 23:37:08
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Czyli mówicie, że z tym HD to nadal tylko zawracanie głowy? Czyli nie
    >warto sobie dokupywać tunery HD i/lub wykupywać pakiety u tzw.
    >dostawców cyfrowych?

    Oczywiście że warto.
    Sport wygląda w HD świetnie.
    Dokumenty w rodzaju National Geografic również.
    Ale do niczego więcej toto się nie nadaje.

    >Innymi słowy jak stwierdzam, że mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
    >przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
    >jakiś najbliższy rok przynajmniej)?

    Zależy co oglądasz.

  • 22. Data: 2010-12-17 23:43:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no i dlatego płacimy za to co jest.

    Ja płacę głównie za sport w canal+ i telewizor, resztę dostałem gratis. ;-)

  • 23. Data: 2010-12-17 23:44:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 00:33, Xian Mi Mao pisze:
    > Czyli mówicie, że z tym HD to nadal tylko zawracanie głowy? Czyli nie
    > warto sobie dokupywać tunery HD i/lub wykupywać pakiety u tzw.
    > dostawców cyfrowych?

    ja tego nie powiedziałem.
    uważam wręcz, że mimo iż nie ma w naszej tv wielu pozycji godnych uwagi,
    to jednak trzymanie dekodera sd to trochę archaiczne przy nowych tv.
    każdy dekoder hd daje lepszy obraz wszystkich kanałół, bo podłaczasz
    go przez hdmi lub component.

    > Innymi słowy jak stwierdzam, że mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
    > przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
    > jakiś najbliższy rok przynajmniej)?

    jak sobie dobrze radzi to ok, ale jak masz możliwość pożyczyć hd i
    sprawdzić jaka jest różnica to warto.

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-12-17 23:46:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 25. Data: 2010-12-18 11:23:13
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    On Dec 18, 12:15 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

> [...]

    Innymi słowy jak stwierdzam, że mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
    przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na

    Nie czytaj już więcej...bo będziesz miał coraz większy mętlik w głowie...nie
    zastanawiaj się już dłużej tylko pędź do najbliższego dealera "n"-ki i łap
    tę aktualną ofertę za 48 zł/m-c + dekoder HD bo w chwili obecnej jest to
    najlepsza oferta i jakość odbieranych zwykłych kanałów + 15 HD !
    Ja też to mam + nMultiroom i chodzi to super !

    axel

  • 26. Data: 2010-12-18 13:31:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chcesz powiedziec, ze nie ma
    > innego sposobu tylko PLACIC za odbior TVP-HD?

    Raczej nie masz :-)

    > To chyba NIEZGODNE Z USTAWĄ o tv publicznej?

    A czytałeś tę ustawę?

    > Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby
    > JAK to
    > cholerstwo odbierac???

    Zapłacić.

    > Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany
    > jakis kasowy
    > film holiłudzki! Czy może mówimy o różnych ZDF?

    Zauważ że na ZDF gadają po faszystowsku ;-))). Jak ktoś nie
    zna języka to może sobie na obrazki popatrzeć... Ale za to w
    HD ;-)

  • 27. Data: 2010-12-18 13:35:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w
    > ostatnim miesiącu?
    > BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w
    > kinach, albo właśnie leci.

    Nieprawda. Sensowny to jest taki, który ktoś uważa za
    sensowny :-). A nie sensowny medług Cavallino ;-))). Ty
    dostajesz np. konwulsji na sam dźwięk nazwy Wojna i Pokój, a
    ja uważam ten kanał za ciekawy :-). Dla Ciebie jest bez
    sensu, dla mnie sensowny :-). Za to dla mnie bez sensu jest
    np. kanał sportowy, bo zwisa mi on jak kilo kitu na agrafce
    ;-)

  • 28. Data: 2010-12-18 13:38:40
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czyli mówicie, że z tym HD to nadal tylko zawracanie
    > głowy?

    HD jest "ponadstandardem" i raczej długo nie będzie za free
    :-). Tak jest nie tylko w Polsce, więc nie marudź. Widzę że
    należysz do grona ludzi, którzy najchętniej wszystko
    chcieliby za darmo...

    > Czyli nie
    > warto sobie dokupywać tunery HD i/lub wykupywać pakiety u
    > tzw.
    > dostawców cyfrowych?

    Sam oceń czy warto czy nie warto. Równie dobrze możesz
    rozważyć czy warto kupować samochód, bo paliwo nie jest za
    darmo :-)

  • 29. Data: 2010-12-18 15:23:40
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-18 12:23, axel napisal (a):
> [...]
    > kanałów + 15 HD !
    > Ja też to mam + nMultiroom i chodzi to super !

    To w "n" można mieć abo wysokości 48/mc i multiroom? Ostatnio jak
    sprawdzałem to było od. 54/mc wzwyż.

  • 30. Data: 2010-12-18 17:12:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "axel" <a...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Nie czytaj już więcej...bo będziesz miał coraz większy mętlik w
    > głowie...nie zastanawiaj się już dłużej tylko pędź do najbliższego dealera
    > "n"-ki

    Ooo, widać marketing w n nie próżnuje

    > i łap tę aktualną ofertę za 48 zł/m-c + dekoder HD bo w chwili obecnej
    > jest to najlepsza oferta i jakość odbieranych zwykłych kanałów + 15 HD !

    A w nich żadnej zawartości.
    48 zł wyrzucone w błoto.