    From: "axel" <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Date: Sat, 18 Dec 2010 12:23:13 +0100

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6f122a46-f8d2-4723-8968-62fcbf688d18@v17g2000yq
    v.googlegroups.com...
    On Dec 18, 12:15 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > sami swoi

    Czyli mówicie, że z tym HD to nadal tylko zawracanie głowy? Czyli nie
    warto sobie dokupywać tunery HD i/lub wykupywać pakiety u tzw.
    dostawców cyfrowych?

    Innymi słowy jak stwierdzam, że mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
    przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
    jakiś najbliższy rok przynajmniej)?

    Nie czytaj już więcej...bo będziesz miał coraz większy mętlik w głowie...nie
    zastanawiaj się już dłużej tylko pędź do najbliższego dealera "n"-ki i łap
    tę aktualną ofertę za 48 zł/m-c + dekoder HD bo w chwili obecnej jest to
    najlepsza oferta i jakość odbieranych zwykłych kanałów + 15 HD !
    Ja też to mam + nMultiroom i chodzi to super !

    axel