  • 51. Data: 2010-12-20 07:14:07
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Xian Mi Mao pisze:

    > Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
    > przedluzenia?
    > Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
    > Discovery i NG?
    NG to TYLKO w C+. nikt inny go niema. JAk mieszkasz w bloku to naperwno
    masz dostęp do kablówki. W tej chwili w C+ pakiet z NG wyjdzie Cie
    jakieś 33zł/mc, a to samo ale w hd troche drożej. Popatrz sam na
    pakiety i PROMOCJE

    > A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi
    > zaproponowac tego typu oferte?
    cyfry- żaden. HD - polsat. zadzwoń - zobaczysz. na dzien dzisiejszy, w
    cenniku mają pakiet mini -za 9.99 a w ofercie miniHD. czemu oferta nie
    pokrywa sie z cennikiem - chyba za szybko musieli modyfikować przed świetami

    ToMasz

  • 52. Data: 2010-12-20 16:17:25
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-19 16:41, Xian Mi Mao pisze:

    > W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
    > NA DRZEWO!!!
    > Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    > czy N???

    Liczą na klientów zainteresowanych zawartością a nie nazwą hd, np na
    mnie bo ja sobie lubię usiąść wygodnie w fotelu i obejrzeć mecz real
    barca w hd albo jeden z meczów ligi angielskiej w HD albo jakiś film na
    c_ film hd.

    Skoro tobie wystarczy świadomość posiadania kilkunastu kanałów hd i
    zakup tunerka to znaczy że telewizja na karte jest adresowna własnie do
    Ciebie