  • 31. Data: 2010-12-18 17:13:29
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ieidb4$h1q$1@news.onet.pl...

    > Nieprawda. Sensowny to jest taki, który ktoś uważa za sensowny :-).

    Niewątpliwie.
    Uprościłem mu wymieniankę, żeby niepotrzebnie się nie męczył, bo i tak jej
    bym nie uznał za sensowne pozycje.

  • 32. Data: 2010-12-18 17:14:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To w "n" można mieć abo wysokości 48/mc i multiroom? Ostatnio jak
    > sprawdzałem to było od. 54/mc wzwyż.

    I to tylko przez pierwszy rok.
    Plus kilkaset zł za dekodery.

  • 33. Data: 2010-12-18 19:28:26
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    > Ooo, widać marketing w n nie próżnuje

    > A w nich żadnej zawartości.
    > 48 zł wyrzucone w błoto.

    ----reakcje/odpowiedzi wasze, jak zwykle.....GŁUPIE i ZŁOŚLIWE, niczego nie
    wnoszące, nikt niczego się nie dowie z takiego bełkotu....już wiele razy
    pisałem na różne grupy to samo, tj. czy 90% Polaków to PSYCHOLE ?!

    .....jak chcesz cokolwiek oglądać za darmo, to wzorem z publicznych ubikacji
    wywierć małą dziurkę w ściance swojej łazienki iiiii.....podglądaj swą mamę
    lub siostrę.....
    ....bedzies mioł darmo głupi nerwuszku !

    bez pozdrowień i odbioru

  • 34. Data: 2010-12-18 19:36:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Cavallino pisze:

    > Ooo, widać marketing w n nie próżnuje

    > A w nich żadnej zawartości.
    > 48 zł wyrzucone w błoto.
    no właśnie chciałem kopnąć leżącego (tv-n) bo tam takeigo National
    Geographic nie uświadczysz..

    ToMasz

  • 35. Data: 2010-12-18 19:36:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > ubikacji wywierć małą dziurkę w ściance swojej łazienki
    > iiiii.....podglądaj swą mamę lub siostrę.....
    > ....bedzies mioł darmo głupi nerwuszku !

    PLONK

  • 36. Data: 2010-12-18 19:46:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Xian Mi Mao pisze:
    > Czy w eterze są już gdzieś nadawane darmowe kanały wysokiej
    > rozdzielczości, np. TVP, tvn, Polsat?
    >
    > A czy jakieś ciekawsze stacje (polskie i zagraniczne) można
    > niezaszyfrowane odebrać w High-Definition na najpopularniejszych
    > satelitach: HotBird i Astra? (Te zagraniczne to w językach:
    > angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim?)

    rzuć okiem na :
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /pakiet-mini-hd.cp
    jest informacja o pakiecie MINI-HD co tam jest w pakiecie jeszcze
    znajdziesz, koszt, długość umowy - niewiem, zadzwoń do polsatu moze... O
    ile pamietam, jak był dostępny to na 29miesiecy, chyba za 19(albo 9)zł
    ale część okresu była za 50%

    ToMasz

  • 37. Data: 2010-12-18 20:36:29
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-12-18 00:15, pawell32 pisze:

    > sami swoi
    >
    > albo właśnie
    >
    > w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

    No jak to nie ma? Movies 24 - to kanał na którym lecą tylko filmy
    produkowane specjalnie dla telewizji, także przed emisją w tv nie były
    puszczane w kinach.

  • 38. Data: 2010-12-19 15:41:32
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 8:46 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > rzuc okiem na :http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrow
    a/pakiet-mini-hd.cp
    > jest informacja o pakiecie MINI-HD co tam jest w pakiecie jeszcze
    > znajdziesz, koszt, d ugo umowy - niewiem, zadzwo do polsatu moze... O
    > ile pamietam, jak by dost pny to na 29miesiecy, chyba za 19(albo 9)z
    > ale cz okresu by a za 50%

    Przeczyalem ale ceny bynajmniej nie sa takie jak piszesz:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /pakiet-familijny-hd.cp

    Jednak ze wszystkich ofert to najprawdopodobniej najbardziej sie
    oplaca Telewizja Na Karte:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/
    pakiet HD, o wiele wiecej atrakcyjnych kanalow (w tym HD) niz
    polsatowy MiniHD, ale za 19 zł miesięcznie i bez ZADNYCH ZOBOWIAZAN!!!

    W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
    NA DRZEWO!!!
    Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    czy N???

    Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
    jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
    DUPALA!!!

  • 39. Data: 2010-12-19 15:54:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    >czy N???

    Na ludzi, którzy nie potrzebują posiadać jakiejkolwiek telewizji,
    niezależnie od treści, tylko po to aby nazywało się, że ją mają, tylko
    zainteresowanych konkretną treścią, która jest właśnie u nich.

  • 40. Data: 2010-12-19 16:04:30
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Ja płacę głównie za sport w canal+ i telewizor, resztę dostałem gratis. ;-)

    nie sport, a show