  • 1. Data: 2010-12-17 19:13:24
    Temat: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Czy w eterze są już gdzieś nadawane darmowe kanały wysokiej
    rozdzielczości, np. TVP, tvn, Polsat?

    A czy jakieś ciekawsze stacje (polskie i zagraniczne) można
    niezaszyfrowane odebrać w High-Definition na najpopularniejszych
    satelitach: HotBird i Astra? (Te zagraniczne to w językach:
    angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim?)

  • 2. Data: 2010-12-17 19:16:56
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

> [...]
    > satelitach: HotBird i Astra?  (Te zagraniczne to w językach:
    > angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim?)

    Pytam dlatego ponieważ się zastanawiam jaki sens jest kupować tuner
    cyfrowy na portalu aukcyjnym bez abonamentu na którąś platformę, albo
    wręcz tuner cyfrowy HD fizycznie pozbawiony slotu na kartę abonencką?
    (Są takie wystawione - zarówno satelitarne jak i naziemne.)

  • 3. Data: 2010-12-17 19:30:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Czy w eterze są już gdzieś nadawane darmowe kanały wysokiej
    >rozdzielczości, np. TVP, tvn, Polsat?

    LOL
    Żartujesz prawda?

    >A czy jakieś ciekawsze stacje (polskie i zagraniczne) można
    >niezaszyfrowane odebrać w High-Definition na najpopularniejszych
    >satelitach: HotBird i Astra?

    ZDF, ARD.
    Ale one są ciekawe tylko podczas imprez sportowych.

  • 4. Data: 2010-12-17 19:31:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >cyfrowy na portalu aukcyjnym bez abonamentu na którąś platformę, albo
    >wręcz tuner cyfrowy HD fizycznie pozbawiony slotu na kartę abonencką?

    Żaden.
    Chyba że potrafi skorzystać i zdekodować streama po LAN.

  • 5. Data: 2010-12-17 19:31:24
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-17 20:16, Xian Mi Mao napisal (a):

> [...]
    > wręcz tuner cyfrowy HD fizycznie pozbawiony slotu na kartę abonencką?
    > (Są takie wystawione - zarówno satelitarne jak i naziemne.)

    Nie ma sensu kupować kredensu.
    Do dyspozycji masz kilka niemieckojęzycznych kanałów z Astry:
    ZDF HD, Das Erste HD, Servus TV HD, Arte HD, Einsfestival HD, jakieś
    demo Astry i to chyba wszystko.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-12-17 22:27:16
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 17, 8:30 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > LOL
    > zartujesz prawda?

    Jak to "zartujesz"?! Przeciez istnieje TVPHD (jest chocby w Cyfrze+).
    A to jest telewizja PUBLICZNA - co nie? Chcesz powiedziec, ze nie ma
    innego sposobu tylko PLACIC za odbior TVP-HD?
    To chyba NIEZGODNE Z USTAWĄ o tv publicznej?

    Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
    cholerstwo odbierac???

    > ZDF, ARD.
    > Ale one s ciekawe tylko podczas imprez sportowych.

    Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany jakis kasowy
    film holiłudzki! Czy może mówimy o różnych ZDF?

  • 7. Data: 2010-12-17 22:41:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
    >cholerstwo odbierac???

    Gdzie się gada?
    Bo czytałeś chyba jakieś stare info, od 3 miesięcy TVP HD naziemnej już nie
    ma.

    > ZDF, ARD.
    > Ale one s ciekawe tylko podczas imprez sportowych.

    >Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany jakis kasowy
    >film holiłudzki! Czy może mówimy o różnych ZDF?

    Zależy czy kogoś grzeją stare kotlety.
    Kasowe filmy to są puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

  • 8. Data: 2010-12-17 22:56:12
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 17, 11:41 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Gdzie sie gada?
    > Bo czytales chyba jakie stare info,

    przyznam, ze nie sledze tej sprawy jakos specjalnie, cos mi o uszy
    obilo... ale w samej tvp ciagle tam gadaja o tym podczas jakichs
    programow publicystycznych!

    czyli mowisz, ze to taka krowa co duzo ryczy a malo mleka daje? ;)

    > od 3 miesiecy TVP HD naziemnej juz nie ma.

    LOL!!! "JUZ" nie ma? A co, jakis kataklizm przeszedl?! ;)

  • 9. Data: 2010-12-17 22:59:47
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    (...)
    (...)
    > Zale y czy kogo grzej stare kotlety.
    > Kasowe filmy to sa puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

    To powiedz prosze, tak praktycznie to gdzie szukac tej tv HD?
    Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
    placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego
    filmu raz na tydzien :O

  • 10. Data: 2010-12-17 23:04:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > od 3 miesiecy TVP HD naziemnej juz nie ma.

    >LOL!!! "JUZ" nie ma? A co, jakis kataklizm przeszedl?! ;)

    Wyłączyli razem z testami.
    Gdy dvb-t wystartował na poważnie.