  • Data: 2010-12-19 17:44:42
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2010 16:41, Xian Mi Mao pisze:

    > W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
    > NA DRZEWO!!!
    > Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    > czy N???

    oni zwykle dają to czego nie ma w tnk, ani na naziemnej.

    > Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
    > jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
    > DUPALA!!!

    przesadzasz.
    podpisując umowę masz szansę dostać dekoder np. za 1zł, a nie
    kilkadziesiąt czy kilkaset, poza tym często za samo przedłużenie
    umowy można też wynegocjować niższy abo i dostać więcej kanałów,
    szczególnie takie na których Ci zależy.

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux