  • Data: 2010-12-19 22:04:52
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 19, 6:44 pm, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
    > podpisując umowę masz szansę dostać dekoder np. za 1zł, a nie
    > kilkadziesiąt czy kilkaset, poza tym często za samo przedłużenie
    > umowy można też wynegocjować niższy abo i dostać więcej kanałów,
    > szczególnie takie na których Ci zależy.

    No dobrze, ja teraz mam Cyfre+, od 4 lat pakiet najnizszy, i to w
    zasadzie mi wystarczalo.
    No bo na przyklad w lecie skorzystalem z promocji i wzialem ichniejszy
    Canal+ "probnie" na 2 miesiace i... sie ZALAMALEM - powtarzane w kolko
    te same 4 filmy, w tym 2 durne odgrzane horrory, a reszta to "hity"
    typu jakis norweski film "sensacyjny" ktory na szczescie nadawano o
    polnocy wiec sluzyl mi za usypianke-kolysanke... Słowem zenada! A juz
    lepiej cos obejrzec bylo na DVD z wypozyczalni co mam pod klatka w
    bloku...

    Oczywiscie chetnie bym wybral pelen pakiet Discovery + National
    Geografic. A teraz najchetniej w HD. (Reszta oferty kanalow mi
    niepotrzebna.)
    Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
    przedluzenia?
    Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
    Discovery i NG?

    A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi
    zaproponowac tego typu oferte?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam!